MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet nog 1 onderdeel binnenkomen voor mn servertje :( duurt lang.

Die fokking irritante carglass reclames, als ik ooit zo'n debiel irl tegenkom stomp ik m gelijk aan de grond.:mad:

haha zulk werk heb ik ook nog gedaan vroeger :roflol: lekker op parkeerplaats mensen lastig vallen 100 euries pd en die mensen maar denken dat het niks opleverd :p

hmm ik had in me droom juist alleen 1 te lange barbell maar ik wou dumbbell curls doen zullen we volgende x de stang ruilen in onze droom?
goed idee brah, omschrijf hoe je eruit ziet dan zie ik je vanavond in mn droom
ik ben lekker en buff.

Had gister op een verjaardagsparty een lekker wijf gespot, en het was duidelijk dat ik em er wel in zou krijgen aangezien ze om me heen hing alsof ik honing aan m'n aars had en zij een geil beertje was.

Hoe dan ook, ze kwam bij me op schoot zitten, beetje geintjes maken ofcourse, viel in de smaak en ze lag dubbel.. Ik een paar goed getimede vragen stellen, zegt op een gegeven moment luchtig zo van: oh je kunt wel bij mij slapen hoor ;) ik dacht nice.... die ga ik keihard knallen dalijk.

EN TOEN GEBEURDE HET.... ik vertelde een grap en ze begon te lachen en ineens voelde ik m'n benen trillen. ik weet ZEKER dat ze gewoon een keiharde fart liet op mijn schoot. Het was nogal rumoerig dus je hoorde em niet, maar ik kon duidelijk zien dat zij ook dacht van: merkte hij het? Ik deed alsof er niks was, maar ik zei dat ik ff naar de wc moest, daarna ergens anders gaan zitten. M'n maat was gelukkig knetterzat dus ik zei dat ik em thuisbracht en dat avondje slapen moest maar 'een andere keer'. Gatverdamme, nog nooit zo op een wijf afgeknapt! Echt van hot naar 100% NOT in 2 seconden.

Had gister op een verjaardagsparty een lekker wijf gespot, en het was duidelijk dat ik em er wel in zou krijgen aangezien ze om me heen hing alsof ik honing aan m'n aars had en zij een geil beertje was.

Hoe dan ook, ze kwam bij me op schoot zitten, beetje geintjes maken ofcourse, viel in de smaak en ze lag dubbel.. Ik een paar goed getimede vragen stellen, zegt op een gegeven moment luchtig zo van: oh je kunt wel bij mij slapen hoor ;) ik dacht nice.... die ga ik keihard knallen dalijk.

EN TOEN GEBEURDE HET.... ik vertelde een grap en ze begon te lachen en ineens voelde ik m'n benen trillen. ik weet ZEKER dat ze gewoon een keiharde fart liet op mijn schoot. Het was nogal rumoerig dus je hoorde em niet, maar ik kon duidelijk zien dat zij ook dacht van: merkte hij het? Ik deed alsof er niks was, maar ik zei dat ik ff naar de wc moest, daarna ergens anders gaan zitten. M'n maat was gelukkig knetterzat dus ik zei dat ik em thuisbracht en dat avondje slapen moest maar 'een andere keer'. Gatverdamme, nog nooit zo op een wijf afgeknapt! Echt van hot naar 100% NOT in 2 seconden.
Ben je gay ofzo.. ookal scheet ze je lap onder zoiets laat je toch niet liggen

Echt goed getraind vanavond.... benen... eigenlijk dus een anti-klacht :yes:

kan nog steeds niet goed opstaan na mn benentraining van zaterdag :roflol:

Mm, lastig concept met mijn chickie

HMMM ik ben ook lekker en redelijk buff!
wat is je favo oevening? dan zalk kijken of ik iemand die zie doen.
Mijn favo oefening is bankdrukken of schoulderpress.
schoulderpress pak ik niet zwaar want dan ben ik mezelf aan het mirrin in de spiegel :wanker: check of je me ziet vanavond, ik probeer je wel aan te spreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven