MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
me ballen doen weer pijn, ben weer depressief

Mijn favo oefening is bankdrukken of schoulderpress.
schoulderpress pak ik niet zwaar want dan ben ik mezelf aan het mirrin in de spiegel :wanker: check of je me ziet vanavond, ik probeer je wel aan te spreken.

oke ik zal me best doen tuf je vaak op de grond an je oevening?

Je moet alleen biceps trainen

Eej Peanut, zullen we ook brullend wat ellegirl verleiden? Aangezien ze dat nooit kunnen weerstaan.

Misschien houden ze daar (stiekem) van ?

Alleen als ze lelijk is, met lekkere doe ik iets anders duh :D

heel sick en twisted klaagdingetje vandaag :P
hoort misschien niet helemaal hier maarja

heb te klagen dat moord niet legaal is :P

loop me al tijdje af te vragen wat mensen er toe aanzet om een ander te vermoorden, en hoe ze zich daarbij voelen. of ze daar echt voldoening uit halen, of ..... tja.. wat dan ook.
zou op zich wel es in de schoenen willen staan van een serial killer ofso, en voelen wat er in je loskomt als je iemand vermoord.
er zijn dan natuurlijk ook meerdere motiefen voor moord: wraak, wanhoop, paranoia, fun, ongeluk etc, en elk motief zal wel iets anders losbrengen, maar ik vraag me voornamelijk af hoe mensen die moorden met voorbedachte rade zich voelen.

daarbij vraag ik me ook nog es af of er een ander gevoel bestaat tussen iemand dooschieten bv, of iemand wurgen met je blote handen, zodat het contact veel dichterbij is. kan me voorstellen dat daar ook nog verschil inzit, omdat je met een wapen van een afstand tekeer kan gaan, terwijl je met blote handen echt fysiek contact moet maken.

mja.... tot zover maar mijn klaag :p mensen zullen wel zoiets hebben van wtf... sicko, maar ach..... met een glaasje op ga je soms rare dingen denken :P

^ School binnenstappen. Genoeg kinderen waar je van alles op uit kan proberen.

^ School binnenstappen. Genoeg kinderen waar je van alles op uit kan proberen.
hehehe.. is een optie, kheb een hekel aam kinderen :P schreeuwende irritante druktemakers :P had dr gister nog bijna 1 per ongeluk voor dr bek geslagen :roflol:
voelde opeens iets bij mn broekzak waar mn telefoon zit. dus dacht aan een zakkeroller.. wilde net een beuk naar achter geven toen ik zag dat et zo'n k*tkoter was :roflol: k*tkind got lucky, anders had et nog een leuk gesprek met dr ouders geweest :P

popey
's avonds , als het buiten donker wordt, droom ik ervan om lukraak vrouwen te vermoorden. niet gewoon doodschieten ofzo, nee echt uitgebreid. ik krijg een stijve pik als ik eraan denk hoe het is om een vrouw langzaam de keel dicht te knijpen en haar gorgelend en spartelend de hoop in haar ogen te zien verliezen. hoe haar armen eerst vurig en sterk zijn, en langzaam passief en slap worden, de geur van urine achterlatend als ze alles laat lopen met haar laatste ademstoot.

als ik over straat loop, zie ik ze op hun fietsjes langs me fietsen. met de kraagjes van hun jasjes omhoog, mij negerend, omdat ik met een hond ben. elke keer moet ik op mijn tanden bijten om er geen van de fiets te trekken en de struiken in te sleuren.

in de rij bij de kassa fantaseer ik erover om de kassajufrouw met haar hoofd egen de lopende aan te meppen en hevig bleoden in de kont te nken terwijl ik haar armen met mijn riem op haar rug vastmaak.

ik zit hier heel erg mee. ik weet dat het niet mag van de wet. maar ik kan niet anders. de wereld zou zo veel beter zijn zonder die hoertjes van 15, met hun sl*tten make-up die me de hele dag uitdagen en bijna smeken om verkracht te worden met hun naveltruitjes en korte broekjes.

Buikpijn, had een vreetkick 1kg kwark + halve liter water in mijn maag.

het is 3 uur snacht kan niet slapen, mijn ballen doen pijn moet ook nog naar school.

ziekmelden morgen dus en afspraak maken bij de huisarts

godver:mad:

Insomnia.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven