popey88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
hehehe, nou, zover gaat et bij mij niet dat ik er zulk soort fantasieën op na houd.popey
's avonds , als het buiten donker wordt, droom ik ervan om lukraak vrouwen te vermoorden. niet gewoon doodschieten ofzo, nee echt uitgebreid. ik krijg een stijve pik als ik eraan denk hoe het is om een vrouw langzaam de keel dicht te knijpen en haar gorgelend en spartelend de hoop in haar ogen te zien verliezen. hoe haar armen eerst vurig en sterk zijn, en langzaam passief en slap worden, de geur van urine achterlatend als ze alles laat lopen met haar laatste ademstoot.
als ik over straat loop, zie ik ze op hun fietsjes langs me fietsen. met de kraagjes van hun jasjes omhoog, mij negerend, omdat ik met een hond ben. elke keer moet ik op mijn tanden bijten om er geen van de fiets te trekken en de struiken in te sleuren.
in de rij bij de kassa fantaseer ik erover om de kassajufrouw met haar hoofd egen de lopende aan te meppen en hevig bleoden in de kont te nken terwijl ik haar armen met mijn riem op haar rug vastmaak.
ik zit hier heel erg mee. ik weet dat het niet mag van de wet. maar ik kan niet anders. de wereld zou zo veel beter zijn zonder die hoertjes van 15, met hun sl*tten make-up die me de hele dag uitdagen en bijna smeken om verkracht te worden met hun naveltruitjes en korte broekjes.
maar het intrigeert me gewoon dat er eigenlijk zoveel moordenaars rondlopen op deze wereld.
daarbij is moorden op zich niet een heel ongewoon iets, als je het terugkijkt naar de dierenwereld, daar is het veelal eten of gegeten worden. het verschil is dat de moord daar voor je essentiële levensbehoefte is, al gebeurd het ook wel dat een gevecht om de sterkste uitloopt op een kwestie leven of dood.
maar allebei is niet echt terug te linken naar de mensen, want wij hoeven niet te doden om te eten, en recht van de sterkste werkt alleen maar als het een hand to hand combat is tot de dood. en meestal is dat niet zo en heeft de moordenaar een oneerlijk voordeel.
ik zelf zeg ook wel es als ik me enorm aan iemand stoor, of enorm boos ben op iemand, goh, ik zou hem wel kunnen vermoorden. maar 5 minuten later ben je die opmerking weer vergeten en doe je er verder niks mee.