AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
tiete doen pijn.

En ik ben ****ing misselijk door schijt kalkoen filet.. droge shit

Niks, noppes, nada.:D

40 min geleden vertrokken om te gaan trainen, muziekje aan en fietsen naar de sportschool. Na ongeveer 5 min fietsen kom ik bij een kruispunt en zit niet helemaal op te letten, komt er een pizzakoerier aan met een opgevoerde brommert. Ik knal flink tegen hem aan, zelf gelukkig niets alleen m'n band was lek. Vervolgens half uur terug moeten lopen:(

40 min geleden vertrokken om te gaan trainen, muziekje aan en fietsen naar de sportschool. Na ongeveer 5 min fietsen kom ik bij een kruispunt en zit niet helemaal op te letten, komt er een pizzakoerier aan met een opgevoerde brommert. Ik knal flink tegen hem aan, zelf gelukkig niets alleen m'n band was lek. Vervolgens half uur terug moeten lopen:(

Is de brommert nog heel?

Niet veel schade in iedergeval paar kleine krasjes. Het boeide die gast gelukkig niet.

verloor net op internet met een straightflush van een straightflush... Maar hey, hebben we dat ook eens meegemaakt

Mn polsen waren tijdens het trainen opgezwollen.. Ben eerder gestopt en nu heb ik er geen last meer van.
Het leven is wreed.

Waarom niet gaan trainen?

uitslag op mn gezicht gekregen :(

Hee, mijn post is gekopieerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven