Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf dat verhaal in mijn spoiler is niet van kaas is groen![]()

40 min geleden vertrokken om te gaan trainen, muziekje aan en fietsen naar de sportschool. Na ongeveer 5 min fietsen kom ik bij een kruispunt en zit niet helemaal op te letten, komt er een pizzakoerier aan met een opgevoerde brommert. Ik knal flink tegen hem aan, zelf gelukkig niets alleen m'n band was lek. Vervolgens half uur terug moeten lopen![]()
Mn polsen waren tijdens het trainen opgezwollen.. Ben eerder gestopt en nu heb ik er geen last meer van.
Het leven is wreed.

40 min geleden vertrokken om te gaan trainen, muziekje aan en fietsen naar de sportschool. Na ongeveer 5 min fietsen kom ik bij een kruispunt en zit niet helemaal op te letten, komt er een pizzakoerier aan met een opgevoerde brommert. Ik knal flink tegen hem aan, zelf gelukkig niets alleen m'n band was lek. Vervolgens half uur terug moeten lopen![]()
Hij was zeker dikker dan mijn derde been dikte, fo sho
echt vermoeiend jij, hij heeft hem ook niet gemaakt
echt vermoeiend jij, hij heeft hem ook niet gemaakt

Zoek dan post op waar hij het neerzetten ik heb dat hier neer gezet hoor al heel wat pagins terug ****ing emooke oke jij je zin maar toch blijf ik erbij
U mad brah?