Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke dit kan er ook nog wel bij, vriendin heeftn og steeds bloed verlies dus geen coïtus morgen

Chick in de fitness ownde me, ze had grote armen dan ik:eek!:,
Daarna gelukkig wel een PR op met benchpress gehaald 3x6x75.

echt k*t getraind vandaag. Gebenched bb row en naar huis.

die k*tschool waar mijn dochtertje op zit. :mad:

Al vanaf het begin van dit schooljaar Augustus dus, word ik compleet genegeerd, echt bizar.
ik zeg netjes tegen mensen ( andere ouders) goedemorgen wordt gewoon niets terug gezegd, en nu proberen ze het via die kleine van 4 te spelen.
Kan er niet mee omgaan en eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe ik met zulke leipketels om moet gaan.
Sociale omgangsvormen heet dat, snap er niks meer van.:(

Al vanaf het begin van dit schooljaar Augustus dus, word ik compleet genegeerd, echt bizar.
ik zeg netjes tegen mensen ( andere ouders) goedemorgen wordt gewoon niets terug gezegd, en nu proberen ze het via die kleine van 4 te spelen.
Kan er niet mee omgaan en eerlijk gezegd weet ik ook niet hoe ik met zulke leipketels om moet gaan.
Sociale omgangsvormen heet dat, snap er niks meer van.:(

Mm... ja dat is inderdaad wel een beetje bizar. Denk dat ze gewoon een beetje schrikken van je uiterlijk... maar dat ze het via je kleine gaan spelen is niet echt leuk zeg maar...
niet teveel van aantrekken bro, komt allemaal wel goed.

Mm... ja dat is inderdaad wel een beetje bizar. Denk dat ze gewoon een beetje schrikken van je uiterlijk... maar dat ze het via je kleine gaan spelen is niet echt leuk zeg maar...
niet teveel van aantrekken bro, komt allemaal wel goed.

Je hebt gelijk, i know van je af laten glijden. thanx bro!;)

Geen probleem dude, hehe.

Jezus, ineens een flinke regenbui net...terwijl ik een blokje om was :fuu:

Geen idee wat ik moet gaan doen vanavond :(

Vanmorgen al gedaan :fuu:

Meer ideeën?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven