AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis koud, me fiets is halfdood, 1 trapper trapt door waardoor ik maar met 1 been kan trappen.... en ik had wind tegen!!! en nu wilde ik een foto op canvas laten maken.... valt de site na een half uur werk net voor t betalen uit!! laat dan maar weer:P

ik heb wel lekker gegeten dat dan weer wel!

Ons? Zijn er meer zoals jij?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Ons? Zijn er meer zoals jij?

haha nee , heb ook nog een broer :p

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

en belangrijker, waar kan ik er 1 bestellen?

ik denk niet dat ik leuk gezelschap ben :D

heb je nu speciaal dbb gold genomen om i love zyzz onder je naam te zetten? :roflol:

2cqfipf.png

Laatst bewerkt:
Vandaag een katabool dagje, ik moet werken.:mad:

Dat m'n collega al een uur te laat is met mij ophalen door die k*tsneeuw, dat wordt een lekker dagje vandaag.:mad:

Net bij de tandarts in de wachtruimte zag ik al een nieuwe super sexy tandartsassistente lopen, en ik hoopte natuurlijk dat ze mij zou helpen. En ja hoor, tien minuten later kwam ze de wachtkamer in en riep me! :) **** yeah :)

Ik moest plaats nemen op de stoel, en even wachten op de tandarts. Eventjes later kwam er een geoxideerd fossiel de kamer in.. dat was de tandarts. :mad:

Zegt ze tegen de sexy assistente ''ik heb zojuist van de vorige klant foto's gemaakt, die liggen achter.. ga ze maar even bekijken''

Wegh leuke assistente! :fuu: en daar lag ik dan alleen met dat dikke fossiel. Ik dacht, nou veel erger kan het niet worden, maar die gedachte kwam mij duur te staan. Het bleef stil terwijl ze mijn mond onderzocht, dus ik dacht nou.. vast niks aan de hand! zegt ze ineens ''ik zie tandplak''
Ik: waar?
Zij: overal

fuuu.png

Dat ik zo naar school moet en dat het sneeuwt :(

Ik geraak nooit op tijd in de les :( kga niet :( fuuuuuuu

:D

Zo werken, en het sneeuwt ****ing gaar :(

Zo voor het eerst trainen sinds 3 weken en het sneeuwt ****ing gaar :(
Ook zal de training waarschijnlijk 3x niks worden :(

iemand jat steeds 1 sneedje kalkoen filet uit mn pak, irritant :@

wussies van de rijschool die mijn rijexamen hebben afgelast...
Ik dacht eerst nog van, oké zoals ik gisteren moest rijden, kan ik begrijpen dat ze wat schrik hebben, maar toen ik vandaag opnieuw de baan op ging kon ik er minder mee lachen aangezien de wegen volledig sneeuwvrij waren:mad:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven