AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
op naar mijn werk :( gvd

Ja, dat snuiten heeft idd geen zin. Blijft doorbloeden en de hele wasbak zit dan onder het bloed. ;P Zelf zorg ik altijd dat het bloeden stopt, paar keer keukenpapier ervoor houden en daarna steeds inademen door de neus zodat het opdroogt. Dan stopt het ook wel. :P

dat kickboxles uitvalt :'(

Heb vandaag 2uur en 20min op de heenweg moeten reizen naar school:( normaal duurt dit 1uur en 30min.
Dat was een beetje jammer

duuurt lang die fifa onzin.

:(ik zette mijn leeg blik op een bankje , en er komt zo'n dik wijf naar mij en ze zegt dat ik te lui ben om het naar die vuilbak te doen die 50 meter verder staat .

vieze corrupte mafifa

Rusland :fuu:

Ik voel me niet goed, iederene kenht het wel je koopt bijv een pak melk en ziet dat het dag erna al over datum is.
Ik ben dus die jongen die daarvoor zorgt, onbewust haten mensen mij al

Ik voel me niet goed, iederene kenht het wel je koopt bijv een pak melk en ziet dat het dag erna al over datum is.
Ik ben dus die jongen die daarvoor zorgt, onbewust haten mensen mij al

i :heart: you want ik laat vervallen producten aan de kassa zien en dan krijg ik die gratis mee naar huis

Wc papier was op, dus moest mijn kont afvegen met 3 van de 4 sokken die ik altijd draag.

campusonline mongols

2 uurtjes slapen na een nacht zuipen is toch niet genoeg....weltrusten.

dat ik me vanmorgen weer niet uit bed kon trekken. en dus weer een dag school hebt geskipt....

Dat ik zo 60km moet rijden door de sneeuw.. word een ramp

Dat ik al 5 dagen slecht eet. Gewoon geen honger meer, vandaag 1 bak wark en halve liter melk op, en heb gewoon totaal geen zin om te eten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven