XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is niet het eerst nummer..

Was bij de Mac en ik was aan het eten, opeens alweer bloedneus. :mad: Heb dat altijd als het kouder wordt, erg irritant.

Heb je net die dikke 3d tv gekocht natuurlijk en dan kan je geen diepte zien met je ene oog :o

Precies, niet om op te scheppen, maar ik heb hier een 54inch 3d tv.

Was bij de Mac en ik was aan het eten, opeens alweer bloedneus. :mad: Heb dat altijd als het kouder wordt, erg irritant.
Ik heb 'n half jaar lang bloedneuzen gehad door de roa. :) (ben 1x op de eerste hulp beland met 'n bloedneus van bijna 2 uur).

Precies, niet om op te scheppen, maar ik heb hier een 54inch 3d tv.

Ik heb 'n half jaar lang bloedneuzen gehad door de roa. :) (ben 1x op de eerste hulp beland met 'n bloedneus van bijna 2 uur).
2 uur? Moest je aan het infuus? :p

Maar ik zit niet aan medicijnen of middeltjes oid. Krijg de bloedneuzen gewoon zomaar, uit het niets. Vooral nu het weer koud wordt. Als ik dan boven de wasbak hang om te kijken of het een erge bloedneus is dan druppelt het gewoon super hard eruit. Achja.

2 uur? Moest je aan het infuus? :p

Maar ik zit niet aan medicijnen of middeltjes oid. Krijg de bloedneuzen gewoon zomaar, uit het niets. Vooral nu het weer koud wordt. Als ik dan boven de wasbak hang om te kijken of het een erge bloedneus is dan druppelt het gewoon super hard eruit. Achja.

Dat niet, maar zat wel te trillen en echt lijkbleek in m'n gezicht :o

Dat zomaar 'n bloedneus had ik vroeger veel, zat ik gewoon te computeren, hoppa :hornyna: bloedneus! En net als 'n kraan deed het druppelen dan... :o

Haha ja, met een ijzerige smaak. :P

Ja, ik heb precies hetzelfde.

Ik ben er in ieder geval na heel veel bloedneuzen achtergekomen dat dat voorovergebogen en dan met je vingers voor/achter/op dat botje lichte druk uitoefenen voor geen meter helpt. Veel wcpapier pakken en dat steeds in je neus stoppen voor 'n paar seconden zodat het het bloed absorbeert, en dat enkele minuten lang liet het bloeden bij mij 'n stuk sneller stoppen. :)

En dan geven ze je ook altijd de hint om daarna nog ff te snuiten, no ****ing way, deed ik vroeger altijd, maar dan zat ik weer 'n half uur boven de wasbak met 'n bloedneus. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven