XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niks.Life is good!:)

Straks naar de dokter, hopelijk kan ie m'n ooglid fixen, lijk wel in elkaar geslagen. :(

Dat me ouders weer de hele middag zeiken over dat ik nu 4x per week train en me rekening leegloopt en niet werk, about het geld hebben ze wel gelijk maar kan gewoon geen werk vinden:(

Naar de FC vanavond, gevoelstemparatuur van -483.. wordt gezellig

Dat me ouders weer de hele middag zeiken over dat ik nu 4x per week train en me rekening leegloopt en niet werk, about het geld hebben ze wel gelijk maar kan gewoon geen werk vinden:(

Waar een wil is is een weg.:D

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Straks naar de dokter, hopelijk kan ie m'n ooglid fixen, lijk wel in elkaar geslagen. :(

Heb jij weer. Beterschap met je ooglid.;)

of ass, verdient ook genoeg:)

Om een ass te krijgen moet ik eerst gainen en daar is money voor nodig:trollface:

Heb jij weer. Beterschap met je ooglid.;)

Heb oogdruppels gekregen, maar mag dan geen lenzen dragen, gaat lekker met -3 en cylinder enzo. :mad:

Ik druppel het dus gewoon voor het slapen, 's nachts zet ik m'n wekker om te druppelen, en dan 's ochtends als ik wakker word, en dan kan ik vast paar uur later m'n lenzen in. :cool:

Vandaag me brood vergeten waardoor ik 6 uur lang zonder eten zat en tot overmaat van ramp ook nog eens 5 km moest lopen op een lege maag, omdat de bus die ik moest hebben niet wou wachten op de bus die vertraging had(waar ik dus in zat). GVD k*t OV.

Wat een k*tdag lijkt me dat man xD
Had ik ook es, broodtrommel vergeten, had alleen het geluk dat ik tot 12 uur les had, anders had ik maar ff uurtje vrij genomen om thuis ff te eten had jij ook kenne doen

Ik zit altijd dik te trillen als ik langer dan 4 a 5 uur zonder eten zit.

Idd, ik word ook altijd ongeloofelijk chagerijnig:p

Haha ja, ik flip dan echt uit als ik dan bijv. ook nog eens thuiskom en het avondeten wordt wat later :D
Nu heb ik dat probleem overigens tegenwoordig niet meer, zit (te) veel thuis. :)

afgelopen 2 dagen bijna niks kunnen eten, had ik iets gegeten kots ik het 1 uur later weer uit -.-

Ben moe, maar wil stappen....ugh morgen dan maar :eyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven