MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Brinta was op toen ik wakker werd... :(

Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van

Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier

Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long

roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij
pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het gaat btur als je zit!

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

dat was het wss ookal toen je ging slapen!

hehehe qft :P

brinta maakte juist mijn dag vandaag :cool:

dat ik vandaag hard op me bek ging....

Dat ik 600 euro bij moet betalen voor gas.:mad:
En dan komt de electriciteitsafrekening nog...:angstig:

:fuux:!!

ooh en ik snapte niks van die tweet van ANON. met dat bing een google search gedoe.... iemand?

#%Q% kamer is rotzooi :o

Dat me vriendin weg is vanavond terwijl ik jarig ben. :mad:

Zal ik haar anaal vernederen of dumpen?

Of eerst anaal vernederen dan dumpen..

Laatste keer dat ik m'n ouders wat laat meenemen van de supermarkt, ze vergeten het toch. Geen idee waarom ze 'n boodschappenlijstje hebben, want ze gebruiken hem slecht gezien ze twee keer opnieuw zijn teruggegaan en uiteindelijk alsnog mijn spullen (die op het lijstje stonden) zijn vergeten. :)
Ook niet de eerste keer dat ze iets vergeten ondanks dat het opgeschreven stond. :)

Laatste keer dat ik m'n ouders wat laat meenemen van de supermarkt, ze vergeten het toch. Geen idee waarom ze 'n boodschappenlijstje hebben, want ze gebruiken hem slecht gezien ze twee keer opnieuw zijn teruggegaan en uiteindelijk alsnog mijn spullen (die op het lijstje stonden) zijn vergeten. :)
Ook niet de eerste keer dat ze iets vergeten ondanks dat het opgeschreven stond. :)

so true

Ga voor jezelf zorgen?:)

Ge hedde zelf ook goed getrainde benen Jonge?? ;)
Haal al me fitnessvoeding zelf, wnt me moeder vind het sws onzin

Dat ik me naar blijf voelen gvd :mad:

De nieuwe show van hans teeuwen

Chickie wilt me niet.

Deelexamen Frans gemist en prof gelooft me excuus niet, dus heb ik 0/4. Samen met de testen die ik vergeten te maken ben, krijg ik malus punten van -2. Heb nu dus -2/4.

:fuu:

Sacre bleu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven