Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van
Snelkookpan, snelkookpan, vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier
Alvleesklier, alvleesklier, maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long
Hinkstapsprong, hinkstapsprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long

Dat me vriendin weg is vanavond terwijl ik jarig ben.
Zal ik haar anaal vernederen of dumpen?
Of eerst anaal vernederen dan dumpen..

Laatste keer dat ik m'n ouders wat laat meenemen van de supermarkt, ze vergeten het toch. Geen idee waarom ze 'n boodschappenlijstje hebben, want ze gebruiken hem slecht gezien ze twee keer opnieuw zijn teruggegaan en uiteindelijk alsnog mijn spullen (die op het lijstje stonden) zijn vergeten.
Ook niet de eerste keer dat ze iets vergeten ondanks dat het opgeschreven stond.![]()
Laatste keer dat ik m'n ouders wat laat meenemen van de supermarkt, ze vergeten het toch. Geen idee waarom ze 'n boodschappenlijstje hebben, want ze gebruiken hem slecht gezien ze twee keer opnieuw zijn teruggegaan en uiteindelijk alsnog mijn spullen (die op het lijstje stonden) zijn vergeten.
Ook niet de eerste keer dat ze iets vergeten ondanks dat het opgeschreven stond.![]()

Nee, ben ik nog niet klaar voor.
Was red bull en cashewnoten.Ge hedde zelf ook goed getrainde benen Jonge??
Haal al me fitnessvoeding zelf, wnt me moeder vind het sws onzin