XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chickie wilt me niet.

Deelexamen Frans gemist en prof gelooft me excuus niet, dus heb ik 0/4. Samen met de testen die ik vergeten te maken ben, krijg ik malus punten van -2. Heb nu dus -2/4.

:fuu:

op hoeveel punten staat je totaal examen van frans ?
want op /4 punten dat heb ik nog nooit meegemaakt :scratch:

Klote boiler! Sta je ineens onder een koude douche!

dierenarts is hier en mijn hond heeft een muilband aan en hij werkt tegen aan alle kanten
****ing janken dat hij doet :mad:
klotezooi

:roflol:
hmm kom er net onder vandaan bijna nauwlijks koud water gebruikt lekker man:p

Heb het eindelijk weer warm! :)
Hmm lekker zo'n hete douche kan ik me helemaal voorstellen! En nee die twee dingen hebben helemaal niks met elkaar te maken! ;)
Zeg ik alvast voordat je het opmerkt...:p

Onder een warme douche kan je echt eeuwig blijven staan :O

Onder een warme douche kan je echt eeuwig blijven staan :O

Niet als je een boiler hebt! Kan in principe makkelijk 2x douchen op een dag maar nu niet....weird.(hij staat op nachtstroom en laat 's nachts op).
Mijn ma opperde al dat het leek of er al een keer gedoucht was... Had het van de week namelijk ook al een keer en de boiler is net vervangen!?
De enige die mijn sleutel heeft zijn mijn ouders en de huismeester. En die kerel is een creep.....??? Heerlijk in je eentje wonen en van horror houden!

Klacht van vandaag: klote boiler en creepy huismeester!

GVD t**fus school opdrachten. Moet een nachtje gaan doorhalen.
Voor het eten paar een cap ECA genomen. Heb een half jaar geen eca gepakt. Dus sta je weer hard te shake t**fus :P

GVD t**fus school opdrachten. Moet een nachtje gaan doorhalen.
Voor het eten paar een cap ECA genomen. Heb een half jaar geen eca gepakt. Dus sta je weer hard te shake t**fus :P

moet ook tegen morgen mijn gip tonen , maar daar is spijtig genoeg ook niet veel van te vinden op mijn usb stick :D

op hoeveel punten staat je totaal examen van frans ?
want op /4 punten dat heb ik nog nooit meegemaakt :scratch:

Totaal staat op 20 punten. Nu was er een deelexamen (schrijftaak) op 4 punten, maar aangezien ik niet ben komen opdagen (vergeten :rolleyes: ) en ze mijn excuus niet gelooft, mag ik het niet opnieuw komen doen en heb ik dus een 0 op 4 ervoor.

Tijdens het eerste semester kwamen er ook 4 grammaticatesten online, waarvoor je per test altijd exact één week de tijd had om ze te maken. Haal je op elke test meer dan 70%, krijg je +2 op je totaalscore. Vergeet je er eentje te maken, krijg je -2 op je totaal score.

Ik heb dus met andere woorden momenteel een -2 op 4. Nu moet ik een 12 op 16 halen om te slagen, wat onmogelijk is :) Zelfs een Fransman haalt dat niet :p

De chick die ik erg leuk vind @ work was niet op het bedrijfsfeest, k*t b*ch.

Dat ik met m´n mongolenharses weer heb zitten zuipen in de stad, nu alweer spijt van.:headbang:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven