XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Totaal staat op 20 punten. Nu was er een deelexamen (schrijftaak) op 4 punten, maar aangezien ik niet ben komen opdagen (vergeten :rolleyes: ) en ze mijn excuus niet gelooft, mag ik het niet opnieuw komen doen en heb ik dus een 0 op 4 ervoor.

Tijdens het eerste semester kwamen er ook 4 grammaticatesten online, waarvoor je per test altijd exact één week de tijd had om ze te maken. Haal je op elke test meer dan 70%, krijg je +2 op je totaalscore. Vergeet je er eentje te maken, krijg je -2 op je totaal score.

Ik heb dus met andere woorden momenteel een -2 op 4. Nu moet ik een 12 op 16 halen om te slagen, wat onmogelijk is :) Zelfs een Fransman haalt dat niet :p

haha :P leuk is anders , nu moet je gaan leren terwijl dat je al weet dat je zoiezo gaat buizen

Mmmm dadelijk weer werken tot 1:30 :((

Zat een vet lekker wijf precies onder een klok en elke x als ik langs liep keek ik ernaar en zag ik dat zij naar me aan het lachen was ( maar drong pas later tot me door )
Zegt ze op een speelse manier: 'wat kijk je nou joh' met een smile. Ik zo kijk naar die klok hoor zij ; 'ow' en toen keek ze weer weg.
Ik toen ik weg was : FUUUUUUUUARRRKKK

Zat een vet lekker wijf precies onder een klok en elke x als ik langs liep keek ik ernaar en zag ik dat zij naar me aan het lachen was ( maar drong pas later tot me door )
Zegt ze op een speelse manier: 'wat kijk je nou joh' met een smile. Ik zo kijk naar die klok hoor zij ; 'ow' en toen keek ze weer weg.

en weer een succesverhaal in de serie 'kersje and his epic player skillz'.:p

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

b00ntje komt om zijn l00ntje

ik ben hardk00r man.

Ik heb de dag vrij genomen van trainen. Ik wens je succes hehe

tnx.:(

Ik blijf het herhalen jongen, meisjes boven de 16 zijn gewoon niks voor je je bakt er geen zak van.

Even goede vrienden, xxx

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

en weer een succesverhaal in de serie 'kersje and his epic player skillz'.:p

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

ik ben hardk00r man.

tnx.:(

Niet zo b**chen Marcel en gaan trainen, of moeten we je nu Marcel2000 gaan noemen :mad:

Dit weekend werken.

Daar gaan mijn player skills voor dat meisje dat vorig weekend tegen me begon te praten.:(

Ben ziek :( Zou ik gaan trainen of niet?

Ligt eraan hoe ziek. Beetje ziek ga ik gewoon trainen, echter als ik de longen uit m'n lijf kots dan niet he.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven