Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben gisteravond gewoon weer kudt hard geskipped door me vrienden om te gaan stappen... zegt een van me vrienden, ja je zat toch bij je vriendin... ja dus?! teringlijders zijn het!
loser.jpg

Dankjewel bro!
respect voor je avatar

Ai.. dit heb ik ook wel eens man, voelt zwaar k*t... maar niet teveel van aantrekken en gewoon terug doen.

dit is de tweede keer al. en ik vind het gewoon echt nasty, telkens die excuusjes waarom ze niet hebben gebeld. jaaa het was al half 12, je was bij je vriendin, je zei dat je niet kon, bla bla bla. maar wel lopen whinen als ik ze vergeet gewoon een keer bij mij thuis chillen. what is wrong with some people?!

dit is de tweede keer al. en ik vind het gewoon echt nasty, telkens die excuusjes waarom ze niet hebben gebeld. jaaa het was al half 12, je was bij je vriendin, je zei dat je niet kon, bla bla bla. maar wel lopen whinen als ik ze vergeet gewoon een keer bij mij thuis chillen. what is wrong with some people?!

Ja.. hier heb ik ook een keer een heel stuk over gepost op het forum, marcel3000 zei me toen: Droppen die "vrienden" .. heb je niets aan.

En wat je zegt was bij mij ook man, ik moest alles pikken, liet ik hun een keer staan was ik gelijk een nerd etc. snap je.. geen goed gevoel voor jezelf.
Beter doe je rustig aan, we gaan van de week wel keer stappen als ik beter ben ;)

je kan beter nieuwe vrienden zoeken

Pak mij bijvoorbeeld ik ben echt een goede vriend.

Ja.. hier heb ik ook een keer een heel stuk over gepost op het forum, marcel3000 zei me toen: Droppen die "vrienden" .. heb je niets aan.

En wat je zegt was bij mij ook man, ik moest alles pikken, liet ik hun een keer staan was ik gelijk een nerd etc. snap je.. geen goed gevoel voor jezelf.
Beter doe je rustig aan, we gaan van de week wel keer stappen als ik beter ben ;)

nou een gast ben ik al bevriend mee vanaf de kleuterschool... kan ik het ook heel mee vinden. alleen is hij soms nog al erg impulsief en lomp. dus vandaar dat hij wel eens vaker van die acties maakt. maar verder is hij wel een goede vriend. haal die tijd wel weer in met joints roken met hem :D
die andere gasten ken ik ook al een tijd maar pas een jaar of 2-3 mee bevriend.

maar die phaggots spreken ook bijna alles af op twitter. en ik ben niet zo kansloos om teveel tijd te besteden aan bijna allemaal inhoudsloze tweets te gaan lezen...

edit: e-friends bleken ook niet zo goed te werken xD

Pak mij bijvoorbeeld ik ben echt een goede vriend.

Zeker bro :) op jou kun je bouwen.

nou een gast ben ik al bevriend mee vanaf de kleuterschool... kan ik het ook heel mee vinden. alleen is hij soms nog al erg impulsief en lomp. dus vandaar dat hij wel eens vaker van die acties maakt. maar verder is hij wel een goede vriend. haal die tijd wel weer in met joints roken met hem :D

maar die phaggots spreken ook bijna alles af op twitter. en ik ben niet zo kansloos om teveel tijd te besteden aan bijna allemaal inhoudsloze tweets te gaan lezen...

hehe, ja echt precies hetzelfde hier.. je moet gewoon een keer met ze over hebben man, en dan een streep gaan trekken ;) moet wel goed komen bro.
Rustig aan.

edit: e-friends..... ik wil wel je e-buddy worden hoor, ben niet zo negatief ;)

Ik ben echt een goede e-friend hoor vraag maar aan daniel die ik inmiddels bijna irl ken maar nooit mee af spreek omdat het er nooit echt van komt.
Als je wilt mag je wel mijn vriend zijn:yes:

Zeker bro :) op jou kun je bouwen.

hehe, ja echt precies hetzelfde hier.. je moet gewoon een keer met ze over hebben man, en dan een streep gaan trekken ;) moet wel goed komen bro.
Rustig aan.

edit: e-friends..... ik wil wel je e-buddy worden hoor, ben niet zo negatief ;)

ik ben nou met mijn "beste vriend"aan het sms'en, maar hij zoekt telkens excuusjes waarom hij niet zou hoeven bellen.

Ik ben echt een goede e-friend hoor vraag maar aan daniel die ik inmiddels bijna irl ken maar nooit mee af spreek omdat het er nooit echt van komt.
Als je wilt mag je wel mijn vriend zijn:yes:

hahah thanx bro's

ik heb op dit moment meer behoefte aan irl vrienden :)
natuurlijk zijn e-friends ook leuk en aardig :D

toen ik het las dat ze me dus geskipped hadden, kreeg ik enorm veel zin om te trainen xD wat ik al een tijdje niet meer doe wegens issues :D

oh en die t*fus december kalender kraskaart is ook gewoon helemaal kudt. met een winkans van 1 op 2, MY ASS!! 2de jaar al helemaal niks! gierige honden zijn het!

Dus...

Locked up na een ruzie'tje vannacht, homo's.

Vannacht echt een klote nacht gehad, en me ouders lopen nu te janken. Kreeg net echt zin om vol me vuist in me stiefma der b**kes te rammen, psychisch gestoord wijf dat het is.:mad::mad:

Yes i'm MAD

Ze lopen gewoon overal om te janken, dit doen ze al jaren, voornamelijk mijn stiefma.

Ben nu gewoon van plan om binnen korte tijd op mezelf te gaan.

Vandaag, ik was om 4-5 uur thuis tot 1 uur geslapen, ik kom beneden en ze beginnen al gelijk te janken dat ik te laat me bed uit was. Daarna ging ik boven stofzuigen komt die dikke h**r naar boven en pakt ze de stofzuiger en zegt ze ik doe het zelf wel.

Ik ga nu naar beneden om te eten, weet gewoon zeker dat ze zoweer gaat huilen met der bolle harses.

Ze lopen gewoon overal om te janken, dit doen ze al jaren, voornamelijk mijn stiefma.

Ben nu gewoon van plan om binnen korte tijd op mezelf te gaan.

Vandaag, ik was om 4-5 uur thuis tot 1 uur geslapen, ik kom beneden en ze beginnen al gelijk te janken dat ik te laat me bed uit was. Daarna ging ik boven stofzuigen komt die dikke h**r naar boven en pakt ze de stofzuiger en zegt ze ik doe het zelf wel.

Ik ga nu naar beneden om te eten, weet gewoon zeker dat ze zoweer gaat huilen met der bolle harses.

wellicht moet je eens met der gaan babbelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven