MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik houd het bij koffie :rolleyes:

Door crisis genoodzaakt goedkope halve liters te drinken ( schutters ).
nog nooit gedronken ben benieuwd of het een beetje smaakt

gvd kattenkots ruimen omdat ouders pleite zijn :duh:

Ja tenzij ik de directe eigenaar ben. En ik haat dieren dus dat zie k niet zo snel gebeuren

jij bent ook een dier :trollfacex:

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

ik heb zenuwtrekjes bij me oog -.-'

k ben gvd mn jas kwijt sinds gisteravond!

Dat ik gvd net niet mijn doel bereikt heb voor dit jaar :(
Ook al is het jaar nog niet voorbij was het toch leuk geweest als ik hem al gehaald had.

Ziekjes :( bah

Nee dat niet man, zou gisteren een kater en had eigenlijk personeelsfeest maar ben niet gegaan.. vannacht erg vaak wakker geworden, en nu zie ik groen haha.
Voel me echt k*t, last van mijn buik, zware steken in mijn hoofd en krijg geen hap door mijn keel

:( :(

Nee dat niet man, zou gisteren een kater en had eigenlijk personeelsfeest maar ben niet gegaan.. vannacht erg vaak wakker geworden, en nu zie ik groen haha.
Voel me echt k*t, last van mijn buik, zware steken in mijn hoofd en krijg geen hap door mijn keel

:( :(
Hmm balen man, beterschap!:)
Dan moet je maar aan de soep:p

Hmm balen man, beterschap!:)
Dan moet je maar aan de soep:p

dankjewel bro.. komt wel goed.
Heb bouillon soep gemaakt, wat cracotte crackers en ga wat yoghurt eten.. hopen dat ik het binnen houd.. vanavond bordje rijst met kip proberen te eten :)

ik ben gisteravond gewoon weer kudt hard geskipped door me vrienden om te gaan stappen... zegt een van me vrienden, ja je zat toch bij je vriendin... ja dus?! teringlijders zijn het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven