- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Net zoals op die chicks van 16+Ik lag nog met me chick in bed deed de deur open in me boxer, maakte helaas geen indruk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoals op die chicks van 16+Ik lag nog met me chick in bed deed de deur open in me boxer, maakte helaas geen indruk

laten liggen

Ja tenzij ik de directe eigenaar ben. En ik haat dieren dus dat zie k niet zo snel gebeuren
Ja tenzij ik de directe eigenaar ben. En ik haat dieren dus dat zie k niet zo snel gebeuren

Kater?

Hmm balen man, beterschap!Nee dat niet man, zou gisteren een kater en had eigenlijk personeelsfeest maar ben niet gegaan.. vannacht erg vaak wakker geworden, en nu zie ik groen haha.
Voel me echt k*t, last van mijn buik, zware steken in mijn hoofd en krijg geen hap door mijn keel
![]()
![]()

Hmm balen man, beterschap!
Dan moet je maar aan de soep![]()

dankjewel bro.. komt wel goed.
Heb bouillon soep gemaakt, wat cracotte crackers en ga wat yoghurt eten.. hopen dat ik het binnen houd.. vanavond bordje rijst met kip proberen te eten![]()
ik ben gisteravond gewoon weer kudt hard geskipped door me vrienden om te gaan stappen... zegt een van me vrienden, ja je zat toch bij je vriendin... ja dus?! teringlijders zijn het!