AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mm... weinig gegeten vandaag, voel me nog niet echt top

Huh ik snap het niet hoor wat is dit nu?

Ze lopen gewoon overal om te janken, dit doen ze al jaren, voornamelijk mijn stiefma.

Ben nu gewoon van plan om binnen korte tijd op mezelf te gaan.

Vandaag, ik was om 4-5 uur thuis tot 1 uur geslapen, ik kom beneden en ze beginnen al gelijk te janken dat ik te laat me bed uit was. Daarna ging ik boven stofzuigen komt die dikke h**r naar boven en pakt ze de stofzuiger en zegt ze ik doe het zelf wel.

Ik ga nu naar beneden om te eten, weet gewoon zeker dat ze zoweer gaat huilen met der bolle harses.

ik zou het echt krijgen van zo een wijf , je moet haar gewoon bang maken en overkomen als een psychopaat
je leeft maar een keer

zij = de stiefmoeder , der ma = haar moeder

mn vriendin die het vandaag heeft uitgemaakt :(

als je er niet meer mee kan leven zou ik idd kijken om alleen te gaan wonen als je er klaar voor bent

anders moet je haar vermoorden en het op een ongeval laten lijken maar dat is een te groot risico als je het nog nooit gedaan hebt

als je er niet meer mee kan leven zou ik idd kijken om alleen te gaan wonen als je er klaar voor bent

anders moet je haar vermoorden en het op een ongeval laten lijken maar dat is een te groot risico als je het nog nooit gedaan hebt
Al geprobeerd maar ze wil niet dood gvd. (notsrs)

ik ga gewoon op me zelf. Eventueel met mijn broertje. Die is het ook schijt beu.

Ziek :( Als ik iets eet ligt het er binnen de 5 minuten weer uit :(.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven