AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
morge exames
hoe leerden jullie het beste ? gewoon lezen of opschrijven op een blad papier

op een zaterdag van 9 tot 6 theorie les met 1 uur totaal pauze op mijn rijschool met een 30 pagina samenvatting van de rijschool, maandag gelijk theorie examen

99% kans dat je slaagt :D

op een zaterdag van 9 tot 6 theorie les met 1 uur totaal pauze op mijn rijschool met een 30 pagina samenvatting van de rijschool, maandag gelijk theorie examen

Heb het ook met de rijschool gedaan (aangeboden op school), totaal 8 uur les gehad. Bijna iedereen was er door van de eerste keer :).

Bij ons op school werden er rijlessen (theoretisch) aangeboden + examen afleggen en dit allemaal gratis!

bij mij ook was er van eerste keer door met max fouten die je mogt hebben
maar heb het over gewone examens :p
maak ik samenvatting , 2 uur later stuur ik ze door naar paas klasgenote , wil ik mijn samenvatting afrdrukken heb ik geen inkt
epic time waste

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

99% ? bij ons deden er 30 mee ofzo , en degene die in de laagste richting waren hadden de meeste het gehaald , en degen in een hogere of hoogste , hadden het niet gehaald
was wel lachen hah

Laatst bewerkt:
waarom waarom waarom ben ik zo fockin lekker(no homo)
( sorry lelijkers )

dat mijn vriendin kwijlt als ze slaapt -.-'

Dat ik al dagen niks door m´n strot krijg...I think I´m in love.:(

Moet je je pic in dr bek douwe als ze slaat lekker al dat kwijl eromheen en dan steeds dieper totdat je gewoon kan skull****en, zal dr leren te kwijlen in haar slaap! :mad:

ik heb het der laten lezen.

ze zei: doe eens normaal. wat een raren mensen op DBB

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Dat ik al dagen niks door m´n strot krijg...I think I´m in love.:(

hoe heet hij???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven