Klapkuif
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
welke ecto zag ik vandaag op de HAN een eiwitshake wegtikken?![]()
vertel..

jezelf in de spiegel??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke ecto zag ik vandaag op de HAN een eiwitshake wegtikken?![]()

morge exames
hoe leerden jullie het beste ? gewoon lezen of opschrijven op een blad papier

op een zaterdag van 9 tot 6 theorie les met 1 uur totaal pauze op mijn rijschool met een 30 pagina samenvatting van de rijschool, maandag gelijk theorie examen
99% kans dat je slaagt![]()
.Bij ons op school werden er rijlessen (theoretisch) aangeboden + examen afleggen en dit allemaal gratis!

op een zaterdag van 9 tot 6 theorie les met 1 uur totaal pauze op mijn rijschool met een 30 pagina samenvatting van de rijschool, maandag gelijk theorie examen
99% kans dat je slaagt![]()
waarom waarom waarom ben ik zo fockin lekker(no homo)
( sorry lelijkers )

Sorry net laten witten (no homo)
ja
Heb ik ook met mijn anus gedaan heb nu een witte anus vind het wel mooi.
Ik vond hem ook erg mooiHeb ik ook met mijn anus gedaan heb nu een witte anus vind het wel mooi.
Moet je je pic in dr bek douwe als ze slaat lekker al dat kwijl eromheen en dan steeds dieper totdat je gewoon kan skull****en, zal dr leren te kwijlen in haar slaap!

Heb ik ook met mijn anus gedaan heb nu een witte anus vind het wel mooi.
Moet je je pic in dr bek douwe als ze slaat lekker al dat kwijl eromheen en dan steeds dieper totdat je gewoon kan skull****en, zal dr leren te kwijlen in haar slaap!![]()
Dat ik al dagen niks door m´n strot krijg...I think I´m in love.![]()

ik heb het der laten lezen.
ze zei: doe eens normaal. wat een raren mensen op DBB
---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------
hoe heet hij![]()
ik kan ook erg aardig zijn