MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel een FB account maar doe er eigenlijk niks mee behalve af en toe eens een berichtje aan een duitse ex.
Heb jij contact met exen? Doe daar niet eens meer aan lol, als er iets is wat ik heb geleerd is het wel dat het erop of eronder is. Als ik contact blijf hebben blijf ik er alleen maar mee zitten. Ook een reden waarom ik niet meer op hyves zit, kan de volgende pagina niet openen of ik zie die kop van die trut weer ergens verschijnen. Loop ik me helemaal op te fokken achter mijn computertje :roflol:

Laatst bewerkt:
Heb jij contact met exen? Doe daar niet eens meer aan lol, als er iets is wat ik heb geleerd is het wel dat het erop of eronder is. Als ik contact blijf hebben blijf ik er alleen maar mee zitten. Ook een reden waarom ik niet meer op hyves zit, kan de volgende pagina niet openen of ik zie die kop van die trut weer ergens verschijnen. Loop ik me helemaal op te fokken achter mijn computertje :roflol:

Wat heeft dat wief je aan gedaan dan :eek:

Met de meesten ben ik prettig uitelkaar gegaan en met sommigen heb ik gewoon nog een goed contact.Als vrienden zeg maar, altijd makkelijk als je eens met iemand wil praten die je goed kent.:)

Edit: OT: Ben ik de enige die die kerstheader van DBB gay vind?Die sneeuwman is niet eens buff.:(

Laatst bewerkt:
Met de meesten ben ik prettig uitelkaar gegaan en met sommigen heb ik gewoon nog een goed contact.Als vrienden zeg maar, altijd makkelijk als je eens met iemand wil praten die je goed kent.:)

Edit: OT: Ben ik de enige die die kerstheader van DBB gay vind?Die sneeuwman is niet eens buff.:(

Eerder een papzakje ja :rolleyes:
Oef dit brengt me echt op een idee he, mocht er morgen lekker veel sneeuw bij komen bouw ik een gespierde sneeuwpop :p(gaan me ouders leuk vinden)

Wat heeft dat wief je aan gedaan dan :eek:
Valt allemaal wel mee, gewoon ff k*t periode en daar kwam zij dan bij, was wel bijna einde story voor mij :roflol:
Ja prettig uit elkaar vind ik altijd nog moeilijker dan elkaar verrot schelden en elkaar nooit meer spreken. Voel me altijd nog ongemakkelijk als je praat met een wijf dat door jou is uitgewoond en waarvan je nu weet dat ze inmiddels al door 5 anderen genomen is. Verder zou ik dan nog niet eens willen praten met zo'n wijf. Laat staan over mijn problemen :p
Maargoed ok, iedereen is anders..

Laatst bewerkt:
Eerder een papzakje ja :rolleyes:
Oef dit brengt me echt op een idee he, mocht er morgen lekker veel sneeuw bij komen bouw ik een gespierde sneeuwpop :p(gaan me ouders leuk vinden)

Nice one brah!:D Het logomannetje met kerstmuts vind ik dan wel weer leuk btw.

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Ja prettig uit elkaar vind ik altijd nog moeilijker dan elkaar verrot schelden en elkaar nooit meer spreken. Voel me altijd nog ongemakkelijk als je praat met een wijf dat door jou is uitgewoond en waarvan je nu weet dat ze inmiddels al door 5 anderen genomen is. Verder zou ik dan nog niet eens willen praten met zo'n wijf. Laat staan over mijn problemen :p
Maargoed ok, iedereen is anders..

Dat komt omdat jij een rancuneuze puber bent en ik niet.:p

Laatst bewerkt:
Veeeeeel te laat naar bed, en veel te vroeg eruit

ben ook niet zo van het contact met exen naderhand of ze moeten nog een xtje voor de lekkerigheid willen ballen, anders houdt het op. :p

OT: Smsjes komen niet meer aan of uren later pas, wat mij zeer irriteert
:mad: en vd trap gelazerd @ goeiemorgehh last van me reet!

Laatst bewerkt:
Vandaag een keiharde scheet gelaten op triceps pushdown terwijl er 2 anderen op dat cable station bezig waren FFFUUUUU

Verveling heuuj

gister met een maat van me een chick gepakt was allemaal leuk en aardig niet bij na gedacht en het in me moeders bed gedaan achteraf gezien lagen er nog kwakjes in het bed en was me ma focking mad ik vond het wel een goede grap eigenlijk nu hoop ik alleen niet dat ik nooit meer te eten krijg ofso.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven