AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat me chick besloten heeft niet meer op me sms'en te antwoorden :/

heb net pics via msn gekregne im mirrin zijn zusje

Ik wist het wel.. :o

Wakker gesmst en nu kan ik niet meer in slaap komen.:fuu:

srs?:o
Wordt jij dan niet de hele dag daarop aangesproken als je zoveel smst als ik denk?

Ik heb 'm meestal op trillen staan maar 's avonds voor ik ga slapen zet ik 'm hard, zodat ik 's morgens van het eerste smsje wakker word.
Naja, dat liep nu even anders.

t*ring zooi.
Ik kwam vannacht niet in slaap van Unleash.
Lag pas rond 5 uur te slapen.
Moest er om 8 uur er uit, voor school. Maar die uurtjes skip ik toch even.

****ing stress ochtend.

Ligt aan wat voor abo je hebt afgesloten.
Als het een jaarcontract is tja dan staan zij goed in hun recht :)

Dat is idd zonde van je geld ja.. Als je een jaarcontract hebt dan kan je zeker nog doorbetalen, want je bent dan zelf een verbinding voor een jaar aangegaan. Denk maar aan telefoonabonnement.
Ze mogen je contract alleen niet meer stilzwijgend verlengen dacht ik dat de regel was.

qft

Dit is dus de grootste reden dat ik nooit lid ben geworden van een sportschool.
Ik knal gewoon lekker in de homegym, ook stukken goedkoper.

Correct. En als ze dit wel doen staat het je vrij om op te zeggen wanneer je wilt.

Maar het zit dus zo: Januari 2010 abbo afgesloten. Juni 2010 omgezet naar abbo waardoor ik vaker dan 1x per week kon sporten. Ze hebben het toen wel zonder mij te vertellen als een nieuw abbo aangeslagen, terwijl het gewoon omzetten van hetzelfde abbo was, notabene op hetzelfde pasje.

Dat is toch krom?

Maar het zit dus zo: Januari 2010 abbo afgesloten. Juni 2010 omgezet naar abbo waardoor ik vaker dan 1x per week kon sporten. Ze hebben het toen wel zonder mij te vertellen als een nieuw abbo aangeslagen, terwijl het gewoon omzetten van hetzelfde abbo was, notabene op hetzelfde pasje.

Dat is toch krom?

dat is zeker krom.. heb je geen nieuw contract getekend en/op doordruk gekregen toen je hem afsloot?
Wel een vieze streek als je dus nog tot juni dit jaar door moet, terwijl je abo eigk al afgelopen hoorde te zijn..
wij kunnen ons abonnement als we er vanaf willen nog oversluiten op iemand anders naam, die kan dan de resterende maanden jouw contract opmaken.. is dat geen optie?

Het is zeker krom maar waarschijnlijk staat in hun reglement als jij abbo veranderd het geld als een compleet nieuwe abbo waar je langere tijd aan vast zit :)

Ik verpats die kaart wel gewoon voor de helft van de prijs door aan iemand hier uit de buurt die wil gaan fitnessen. Hij werkt nog gewoon tot juni dus. Dat hij nog op mijn naam staat boeit niet denk ik, je haalt hem door een scanner heen en je bent binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven