- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Kreeg bijna de drang om te zeggen ''U mad?'' maar ik doe het gewoon niet, die zyzz ziekte begint me aan te steken.. Even een tijdje niet meer in dat topic kijken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kreeg bijna de drang om te zeggen ''U mad?'' maar ik doe het gewoon niet, die zyzz ziekte begint me aan te steken.. Even een tijdje niet meer in dat topic kijken.

Ja ik zag het, ik ben ook vol in de aanval samen met Roth.Jawel!Wel kijken, interessante ontwikkelingen!Die fag is van z'n troon gestoten in geval je het nog niet wist.
...
Ja ik zag het, ik ben ook vol in de aanval samen met Roth.

They're getting ****ED IN THE ASS.
bellenOn topic:
HOE in godsnaam kan je een ruzie via msn oplossen?
Je kent het wel, je zegt iets, met een bepaalde emotie, maar aan de andere kant komt dat helemaal anders over. Wat tot nog meer ruzie lijdt. En toch wil die andere persoon niet afspreken met je :s

Ja is een Japanner, hebben een zeer sterk eergevoel.Ach ja...en die jinkadinges die zich in allerlei bochten wringt om nog te redden wat er te redden valt -niks dus- bijna vertederend zoveel toewijding en loyaliteit.
...
Ja is een Japanner, hebben een zeer sterk eergevoel.

Even laten rusten en later alsnog bellenze nemen de verdomde telefoon ook niet op.
Tussen persoon zegt dat ze schrik heeft.
Groter zijn ze niet, ze maken grote robots en stoere tekenfilms ter compensatie van dat kleine pielewappertje.Mja, grootste probleem met die gasten is dat ze denken dat ze beter zijn dan de rest van de wereld.![]()
Groter zijn ze niet, ze maken grote robots en stoere tekenfilms ter compensatie van dat kleine pielewappertje.
en vergeet die uberranzige hairy p*ssy shizzle niet!Mmmm hairy p*ssy en vergeet dit niet http://www.eelsoup.net/en vergeet die uberranzige hairy p*ssy shizzle niet!
...