MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jajaja.Zeg spamkoning hoe kan jij nou opeens 1000 posts meer hebben dan ik?Ik post me n ongeluk.:mad:
Haha ben total no-life op het moment man, treurig is het wel.
Zit een hele dag op Dbb te wachten op 22 feb en ik eindelijk weer kan trainen daarna.. Dat nieuwe schema uitproberen.

dr zit me iets behoorlijk dwars, maar ik weet niet wat het is en ik ben moe :mad:

Net verkeerde stap op de trap gemaakt, aardig verkeerd terecht op houten traptrede terecht gekomen.. me voet tintelt en scheen doet zeer :duh:

hoe is uttttt

Haha ben total no-life op het moment man, treurig is het wel.
Zit een hele dag op Dbb te wachten op 22 feb en ik eindelijk weer kan trainen daarna.. Dat nieuwe schema uitproberen.

Ik moet zeggen dat ik ook relatief veel tijd besteed op dit forum.Ook op professionalmuscle.com btw, erg goede AAS sectie daaro.

Onschuldig voor de rechter verschijnen blehhhh

Ja dat moest ik wel even hebben. Ik merk dat de data uit deze AAS sectie eee beetje gedateerd.

Er zijn of te weinig members serieus met aas bezig of ze posten niet, best jammer eigenlijk.Basis informatie is iig aanwezig en je moet ergens beginnen toch.
Lay out van professionalmuscle is om te janken btw maar daar wen je wel aan.
Na een tijdje.

Er zijn of te weinig members serieus met aas bezig of ze posten niet, best jammer eigenlijk.Basis informatie is iig aanwezig en je moet ergens beginnen toch.
Ja basis informatie is er wel een beetje maar wil me graag verdiepen. Krijg dan echt van die posts uit 2005 en 2007 bijv die elkaar tegenspreken.
Ook zie ik alleen nog maar topics met mensen die zo een kuurtje in elkaar flatsen terwijl de oude topics er wel anders uit zagen.

Ja basis informatie is er wel een beetje maar wil me graag verdiepen. Krijg dan echt van die posts uit 2005 en 2007 bijv die elkaar tegenspreken.
Ook zie ik alleen nog maar topics met mensen die zo een kuurtje in elkaar flatsen terwijl de oude topics er wel anders uit zagen.

Idd erg veel kuurvoorstelthreads van volslagen idioten -mijn mening- die zich niet inlezen en maar wat neerplempen, fokking irritant zulke gasten en ik reageer ook maar niet meer meestal.Niet dat ik het allemaal zo goed weet maar toch:D

Idd erg veel kuurvoorstelthreads van volslagen idioten -mijn mening- die zich niet inlezen en maar wat neerplempen, fokking irritant zulke gasten en ik reageer ook maar niet meer meestal.Niet dat ik het allemaal zo goed weet maar toch:D
Ja jongen pff, eerst was ik daar helemaal van onder de indruk.. Nu ik mij een beetje heb ingelezen zie ik wat voor total bullshit het allemaal is wat ze openen. Wou dat ik dbb in the old days had mee gemaakt.. Hoeveel kuurtjes heb jij gedaan trouwens Marcel?

Deze nacht maar een paar uurtjes geslapen :s

Voel het nu wel

Ja jongen pff, eerst was ik daar helemaal van onder de indruk.. Nu ik mij een beetje heb ingelezen zie ik wat voor total bullshit het allemaal is wat ze openen. Wou dat ik dbb in the old days had mee gemaakt.. Hoeveel kuurtjes heb jij gedaan trouwens Marcel?

Ik ben ook pas member sinds mei 2010 geloof ik.
Hoeveel?Lol, niet genoeg iig voel me nog steeds ecto..:(

Auw. AUW.
Spierpijn.

Auw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven