- Waardering
- 12.551
Lol, hoef m niet eens aan te klikken om te weten wat komt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lekker alen samen met k*tsap mm mmmm mmmLol, hoef m niet eens aan te klikken om te weten wat komt.![]()

Haha ben total no-life op het moment man, treurig is het wel.Jajaja.Zeg spamkoning hoe kan jij nou opeens 1000 posts meer hebben dan ik?Ik post me n ongeluk.![]()
dr zit me iets behoorlijk dwars, maar ik weet niet wat het is en ik ben moe![]()

Heb ik ook altijd ga ik even naar de wc is het over.dr zit me iets behoorlijk dwars, maar ik weet niet wat het is en ik ben moe![]()
Haha ben total no-life op het moment man, treurig is het wel.
Zit een hele dag op Dbb te wachten op 22 feb en ik eindelijk weer kan trainen daarna.. Dat nieuwe schema uitproberen.
Ja dat moest ik wel even hebben. Ik merk dat de data uit deze AAS sectie eee beetje gedateerd.Ik moet zeggen dat ik ook relatief veel tijd besteed op dit forum.Ook op professionalmuscle.com btw, erg goede AAS sectie daaro.
Ja dat moest ik wel even hebben. Ik merk dat de data uit deze AAS sectie eee beetje gedateerd.
Ja basis informatie is er wel een beetje maar wil me graag verdiepen. Krijg dan echt van die posts uit 2005 en 2007 bijv die elkaar tegenspreken.Er zijn of te weinig members serieus met aas bezig of ze posten niet, best jammer eigenlijk.Basis informatie is iig aanwezig en je moet ergens beginnen toch.
Ja basis informatie is er wel een beetje maar wil me graag verdiepen. Krijg dan echt van die posts uit 2005 en 2007 bijv die elkaar tegenspreken.
Ook zie ik alleen nog maar topics met mensen die zo een kuurtje in elkaar flatsen terwijl de oude topics er wel anders uit zagen.

Heb ik ook altijd ga ik even naar de wc is het over.

Ja jongen pff, eerst was ik daar helemaal van onder de indruk.. Nu ik mij een beetje heb ingelezen zie ik wat voor total bullshit het allemaal is wat ze openen. Wou dat ik dbb in the old days had mee gemaakt.. Hoeveel kuurtjes heb jij gedaan trouwens Marcel?Idd erg veel kuurvoorstelthreads van volslagen idioten -mijn mening- die zich niet inlezen en maar wat neerplempen, fokking irritant zulke gasten en ik reageer ook maar niet meer meestal.Niet dat ik het allemaal zo goed weet maar toch![]()
Ja jongen pff, eerst was ik daar helemaal van onder de indruk.. Nu ik mij een beetje heb ingelezen zie ik wat voor total bullshit het allemaal is wat ze openen. Wou dat ik dbb in the old days had mee gemaakt.. Hoeveel kuurtjes heb jij gedaan trouwens Marcel?

Lol kun je na gaan hoe ik mij voel.....Ik ben ook pas member sinds mei 2010 geloof ik.
Hoeveel?Lol, niet genoeg iig voel me nog steeds ecto..![]()