MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat we last hebben van het 'little men syndrom' of hoe het ook heet...:(

...
Dat heet little body huge c**k syndrom. Is helaas aangeboren en valt niks meer aan te doen. Wetenschappers proberen een genezing te vinden die misschien wel ligt bij mongoloïde fruitvliegjes.

Wat ik toch wel te klagen heb: Spreek nu al een tijdje met een meisje, meisje is lief meisje is aardig en ziet er nog wel goed uit.. Begin haar toch wel leuk te vinden maar heb geen idee hoe het bij haar zit. Zie wel van die dingen zoals ''Some people give you the right feeling at the right time'', ''He's gonna be mine this year.''
Maar ben dus ''clueless'' of ze nou ook echt mij bedoeld.

Dat heet little body huge c**k syndrom. Is helaas aangeboren en valt niks meer aan te doen. Wetenschappers proberen een genezing te vinden die misschien wel ligt bij mongoloïde fruitvliegjes.

Ah, zou ik misschien onbewust aan het proberen zijn de body passend bij de c**k te krijgen?:D

Wat ik toch wel te klagen heb: Spreek nu al een tijdje met een meisje, meisje is lief meisje is aardig en ziet er nog wel goed uit.. Begin haar toch wel leuk te vinden maar heb geen idee hoe het bij haar zit. Zie wel van die dingen zoals ''Some people give you the right feeling at the right time'', ''He's gonna be mine this year.''

Je wordt geplayed ouwe.:p

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Wat dacht je van gewerkt?
Ben trouwens een total b*ch vandaag :D Heb niet lekker geslapen.

Mja, dat kan ook. *disappoint mode off*
Hmmm!Bitchy!:meal:

als ze dat zegt is het sowiezo tijd om een stap te zetten, en als ze het niet over jou heeft: jammer, maar dan ben je er wel achter.

Ah, zou ik misschien onbewust aan het proberen zijn de body passend bij de c**k te krijgen?:D
Dat is het ultieme doel :D
Hoop dat het wat rooskleuriger is dan dat man :o
als ze dat zegt is het sowiezo tijd om een stap te zetten, en als ze het niet over jou heeft: jammer, maar dan ben je er wel achter.
Ja misschien wel, zal haar is uithoren.. Of ze speelt gewoon hard to get.
Ze kwekt als een vogeltje als ik met haar praat maar start bijvoorbeeld nooit zelf een gesprek met me of iets. Ook zijn we nog niet vaak uit geweest samen.. Ik zal het zien.

Ja misschien wel, zal haar is uithoren.. Of ze speelt gewoon hard to get.
Ze kwekt als een vogeltje als ik met haar praat maar start bijvoorbeeld nooit zelf een gesprek met me of iets. Ook zijn we nog niet vaak uit geweest samen.. Ik zal het zien.
Tja, als zij jou nooit aanspreekt zegt dat meestal wel iets.

En het haar gewoon vragen over wie ze het heeft lijkt me ook niet al te slim...is er geen goede vriendin van haar waar je veel contact mee hebt die je er ovr ken vragen?

Tja, als zij jou nooit aanspreekt zegt dat meestal wel iets.

En het haar gewoon vragen over wie ze het heeft lijkt me ook niet al te slim...is er geen goede vriendin van haar waar je veel contact mee hebt die je er ovr ken vragen?
Nee spreek echt haar alleen, ken haar vriendinnen ook niet.
Ja ik weet dus niet of ze misschien gewoon niet een gesprek durft aan te gaan of dat ze gewoon niet interested is. Ik ga er igg wel proberen achter te komen ben zelf wel benieuwd.

Waar is Paris als je haar nodig hebt zij weet wel wat ik moet doen in deze dramatische situatie.

Ontopic: ik probeer peanut een beetje te helpen met zun chickie en hij begint om paris te zeuren

mijn advies is niet goed genoeg :sad:

@ Voorkant schouders echt belachelijk veel spierpijn.

post moet eerst goedkeuring krijgen van een moderator, wat is dat nou weer iets van mafs? ???
Heeft 1 van jullie deze gekkigheid ook weleens gehad? Ben gewoon benieuwd... ik wil iets posten in een topic.... druk op verwerken en krijg maf bericht in het engels wat zegt dat een moderater mijn post eerst moet goedkeuren.:o

post moet eerst goedkeuring krijgen van een moderator, wat is dat nou weer iets van mafs? ???
Heeft 1 van jullie deze gekkigheid ook weleens gehad? Ben gewoon benieuwd... ik wil iets posten in een topic.... druk op verwerken en krijg maf bericht in het engels wat zegt dat een moderater mijn post eerst moet goedkeuren.:o

Ben je weer stout geweest brah ? lol son

Ligt eraan in welke sectie, in post een idee ofzo moet je goedkeuring hebben van een mod bijv.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven