AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we weer ontopic aub? De discussie is nu wel voorbij en verder zinloos.

Come at me brah.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Ondanks dat je mijn god belachelijk maakt, hoop ik het voor je.

thanks dude:D

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Laten we over mijn been praten veel leuker onderwerp :roflol:

Wat bedoelde je eigenlijk met prothese ? allez hoe heb je dat ?

****ing laptop adapter is kapot, me draag is niet meer goed en 1mm me laptop verschuiven gaat ie uit, moet ik 20 minuten uitzoeke om hem goed te zetten zodat ie weer aan gaat

me laptop doet ****ed up raar, stront khaar jendeh ding

OT: Wat heb jij vandaag te klagen?

Uhh.. Topic van Zyzz is gesloten :mad:

thanks dude:D

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Wat bedoelde je eigenlijk met prothese ? allez hoe heb je dat ?
Ah dacht dat je dat wel wist, verbaast me nog dacht dat half dbb er nu wel vanaf wist. Heb een aangeboren afwijking aan mijn rechterbeen. Mis mijn rechter voet en draag daarom een prothese. Ik weet eigenlijk niet echt beter dus kan niet echt klagen ofzo.. Maar natuurlijk zou ik een voet verkiezen boven een protese :D

Ah dacht dat je dat wel wist, verbaast me nog dacht dat half dbb er nu wel vanaf wist. Heb een aangeboren afwijking aan mijn rechterbeen. Mis mijn rechter voet en draag daarom een prothese. Ik weet eigenlijk niet echt beter dus kan niet echt klagen ofzo.. Maar natuurlijk zou ik een voet verkiezen boven een protese :D

ik wist wel dat je dat had maar niet dat je geopereerd werd:o

srs, wist ik niet.

ah, woops, daar had ik idd nog nooit van gehoord dat jij dat had, ik dacht wel dat er iemand met prothese was maar ik verwarde dat met EricR, sorry

laatste 100-150 pagina's in het zyzz topic was ook alleen maar spam, 10 pagina's per dag laatste week , de eerste paar weken van het topic was dat veel minder

OT: ik heb nog honger :(

-Zyzz Topic dicht
-De t*fus gewerkt @ work (moest gedeelte werk overnemen van collega die Longonsteking heeft opgelopen, sorry brah <3)
-Zyzz Topic dicht
-Net focking druk @ Gym, gelukkig was het een Benen dag voor mij.

-Zyzz Topic dicht
-De t*fus gewerkt @ work (moest gedeelte werk overnemen van collega die Longonsteking heeft opgelopen, sorry brah <3)
-Zyzz Topic dicht
-Net focking druk @ Gym, gelukkig was het een Benen dag voor mij.

+1

I feel your pain brah.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven