tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ja leuk, gaan we nu hier een zyzz topic van maken jongens? Gezellig!
Begin anders even je eigen forum met die crap.. jezus man..
Gezien de laatste pagina's er toch al over gaan, gaat 1 post geen het verschil niet maken:
[Link niet meer beschikbaar]
u mad zyzzlovers?

+1, open maar een nieuwejongens ik weet het goed gemaakt....
Ik stel voor dat we het zyzz-topic weer openen omdat hij toch een voorbeeldfysiek heeft voor vele en motiverend werkt. Er wordt dan niet gespammed en mensen die spammen krijgen gewoon een kaart/topicban?
jongens ik weet het goed gemaakt....
Ik stel voor dat we het zyzz-topic weer openen omdat hij toch een voorbeeldfysiek heeft voor vele en motiverend werkt. Er wordt dan niet gespammed en mensen die spammen krijgen gewoon een kaart/topicban?
Wat valt er precies ''te slijmen '' dan?Wat een lelijke figuren hier zeg. Stelletje anuslikkers.
Eerst vaste klant in het Zyzz topic, daarna bij de mods slijmen door opeens a-Zyzz te zijn.
Bah bah.
Wat valt er precies ''te slijmen '' dan?
1000 karma punten? Een pot whey?
Wat valt er precies ''te slijmen '' dan?
1000 karma punten? Een pot whey?
Ik verwacht niet echt iets, misschien een klein hoopje dat deze bende ''Trolls'' gaat inzien dat ze iedereen irriteren maar zodra zij zelf een klein beetje backfire kijken het huilie huilie is.Ik weet niet wat jij hoopt/verwacht te krijgen?
Ik heb 2 rode kaarten in 1 minuut gekregen. En het was het waard.
Nee inderdaad.. stop er ook wel meeWise up brah, ga die discussie niet eens aan, toch zinloos.
Jammer dat het te verwachten is dat dit topic nu helemaal ver-zyzzed wordt.
slaat inderdaad nergens opgewoon verder mirrin in stilte!