- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doelde zelf meer op me eigenDe minder ervaren zyzz kenners weten niet dat Spade een nog veel grotere zyzz hater is als ik hihi.
Even ot: Dat ik nog echt lang moet wachten op mijn operatie.. kan niks nu! K*tzooi..

De minder ervaren zyzz kenners weten niet dat Spade een nog veel grotere zyzz hater is als ik hihi.
Even ot: Dat ik nog echt lang moet wachten op mijn operatie.. kan niks nu! K*tzooi..

Dat moet je in zijn gezicht zeggen**** no, ik ga echt niet mirren,,,bidden wel ja want jezus is een echt noemenswaardig idool...pff wat is zyzz weer buiten een homo die niets anders kan dan z'n lichaam vol te stuffen met anabolics en exentriek gedrag te vertonen in dancings etc ipv op een noemenswaardige manier in de schijnwerpers te komen...Sad, U mad ? nee, niemand, deze rage loopt eindelijk op z'n eind...Good
Niet naar dat topic gaan gaat nog wel lukken, maar het is wel moeilijk om jullie te dodgen als jullie in letterlijk ELK topic met die lompe opmerkingen komen is het niet?
---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------
Hoor er eentje praten, zuig dan meteen weer de anus van zyzz leeg![]()
Wise up brah, ga die discussie niet eens aan, toch zinloos.
Ik verwacht niet echt iets, misschien een klein hoopje dat deze bende ''Trolls'' gaat inzien dat ze iedereen irriteren maar zodra zij zelf een klein beetje backfire kijken het huilie huilie is

wist niet dat jij niet trainde, wat is jou fysieke beperking als ik het vragen mag?In de tijd dat ik trainde zou ik dat zeker doen en als er petsen van kwamen..mij goed, misschien doet ie wat..
En wat betreft nu, desondanks dat ik weet dat er petsen komen waar ik niets tegen kan doen wegens m'n fysiek beperking zou ik het nog steeds zeggen..Misschien is het dan nog niet te laat voor hem![]()
wist niet dat jij niet trainde, wat is jou fysieke beperking als ik het vragen mag?

De minder ervaren zyzz kenners weten niet dat Spade een nog veel grotere zyzz hater is als ik hihi.
**** no, ik ga echt niet mirren,,,bidden wel ja want jezus is een echt noemenswaardig idool...pff wat is zyzz weer buiten een homo die niets anders kan dan z'n lichaam vol te stuffen met anabolics en exentriek gedrag te vertonen in dancings etc ipv op een noemenswaardige manier in de schijnwerpers te komen...Sad, U mad ? nee, niemand, deze rage loopt eindelijk op z'n eind...Good

We hebben dan geen topic maar zyzz lives on.
[Link niet meer beschikbaar]
Alleen mirer's daardoor word er ook alleen zyzz geplaatst![]()

Nee he?
Ik voel me 100% hetero en ik ben dat ook zeker maar om een of andere reden wil ik die man zijn sperma in mijn poep. (no homo) Hebben jullie dit ook?
Ik had van Zyzz gedroomd vannacht dat we samen aan het trainen gingen en dat we beste vrienden waren.. hij noemde me brah en allesen gaf allemaal tips om echte monstergains te maken en hoe het beste chickies te scoren.
Wel even om denken vanavond nieuw beddengoed erop te doen..![]()

Mijn been, een bot zorgt voor een drukplek op mijn huid waardoor ik mijn prothese niet aan kan. Dat stuk wordt weggehaald.. kan nu ook niet lopen.
zyzz is dood, geef het gewoon toe. We hebben nu een nieuwe: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ladies-and-gentlemen-got-him-264592/index4.html die ziet er temisnte niet uit als een "homo".
zyzz is dood, geef het gewoon toe. We hebben nu een nieuwe: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ladies-and-gentlemen-got-him-264592/index4.html die ziet er temisnte niet uit als een "homo".
Begon je zelf eigenlijk niet moe te worden van alle "u mad" en "jelly" etc?
Ach, eigenlijk heb ik vandaag niets te klagen: Je piet groter maken, diplomatje kopen, minder zyzz op het netwhat's next: cure for cancer
![]()