Fitness Seller

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

DEXTER!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ronniecolemanjaycutler.jpg

hallo allemaal,
weet iemand een link naar bogger stronger faster ?
ik wil em graag bekijken, maar kan em echt echt niet vinden

ik zeg gewoon eerlijk dat hij een betere borst heeft, maar zijn borst is niet in verhouding hij zou beter wat meer in zijn schouders stoppen
ik zeg helemaal niet dat hij een flut lijf heeft ofzo, maar als sommigen hier meer dan 10 jaar trainen en dit niet dik overtreffen sorry maar dat is gewoon een fail

laten we erover ophouden dan :) ik zeg al niks meeroke :)

hahahaaha... nou dan ben ik een fail en met mij de rest hier op het forum.... Je hebt geen idee waar je over praat. Eerst denken dan praten... en als je zo'n grote bek hebt kom maar op met die foto van je.... anders kom een keer trainen met deze "fail"... kun je me een paar van je geweldige tips geven over voeding en training....mss dat ik dan over 7 maand ook 30 kg ben aangekomen en een laag vetpertage kan houden...hahahaha

echt een denbody weer :P

oke dennis :)
wanneer zei ik dat ik meer dan u kon liften :)

XD ik snap gewoon niet hoe het komt dat jullie zo makkelijk op te focken zijn

Die dude is idd een naar persoon....

skullz als jij smoked zoals aangegeven staat hoor je al te voelen dat het niet slecht bedoelt is ;)

gamemaniak heeft wel gelijk ik stop er dan maar mee

XD ik snap gewoon niet hoe het komt dat jullie zo makkelijk op te focken zijn

omdat je een topic verziekt met je gelieg. Gewoon foto plaatsen als je er zo goed uitziet en zo ontzettend getalenteerd bent. 30 kilo droge spiermassa in 7 maanden!!!! Kerel je hoort in het quinness-record boek thuis....

ontopic: heb al een keer gepost geloof ik maar dit is beyond gruwelijk wmb:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven