Fitness Seller

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Binais Begovic, hij mag er wel wezen van mij ^^
de verticale lijn tussen zijn buikspieren vindk ik niet zo mooi maar de rest is leuk.

bianis.jpg

ik zou dat meisje regelen alleen om maar een keer een workout met arnold te kunnen fixen:P
Arnold-Schwarzenegger-and-daughter-Christina.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is ook een nice one van arnold

2yltpaa.jpg

kijken of het me lukt om zoveel te wegen op zijn leeftijd, maat trey zen wheels zijn toch wel een van de ergste

Mooi zo, als je nu dan nog geen 100 weegt, heb je nog een kleine 2 jaar om minstens 43 kg aan te komen.

mwa gewoon nog dik 2 jaar, maar trey zen benen gaat niet lukken in die tijd, gewicht kan misschien misschien, ik doe gewoon kcals omhoog en ik blijf aankomen en echt heel weinig vet

mwa gewoon nog dik 2 jaar, maar trey zen benen gaat niet lukken in die tijd, gewicht kan misschien misschien, ik doe gewoon kcals omhoog en ik blijf aankomen en echt heel weinig vet

Gast hou er over op, ooit van 'the law of diminishing returns' gehoord? Er zijn hier genoeg mensen die 30 kg zijn aangekomen in hun eerste jaar, ikzelf ook, als je denkt dat je dat op eenzelfde lijn door kan zetten, zeker wanneer je nu nog op zeer jonge leeftijd bent, begrijp je er gewoon weinig van.

OT:

Prachtig fysiek!

Ze doent niet zoutzak..

BIG:cool:

voor jou misschien zoutzak, als jij boven de 20 bent en je ziet er nog zo uit hehe

ad hb89 erge pic

Terug
Naar boven