AndroidHealthClinic

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt?

Bezoekers in dit topic

een buurman van me heeft ooit eens iemands dochter gestolen,

Bleek toch aardig wat geld waard te zijn want de ouders betaalde een flink bedrag aan losgeld om haar ( weliswaar verdeeld over 3 vuilniszakken) terug te krijgen.:hahaha:

:roflol:

De 'date' van Marc W liep dus een beetje uit de hand? :D
 
Snoepje v/d kruidvat, zon witte met drop erin.. of het was een banaantje
 
1. Fiets gestolen voor verkoop
2. Fiets gestolen voor vervoer
3. Net zo erg

1=3
2=3
 
Het enige wat ik heb gestolen is kennis van mensen die veel zogenaamde kennis bezitten en daar heel erg trots op zijn en het graag met je willen delen.
 
Fietsen die niet gesloten zijn (of die gesloten zijn met zo'n 3-cijferdraaislot en die gemakkelijk open te krijgen zijn) om naar huis mee te fietsen en dan in de vijver niet ver van mijn deur te dumpen. En ook wel andere fietsen voor m'n plezier, omdat ik van mening ben dat als je je fiets niet sluit, je er ook niet om geeft, en het je niet kan schelen als hij gestolen is, en je het dan ook verdient.
 
fietsen die niet gesloten zijn (of die gesloten zijn met zo'n 3-cijferdraaislot en die gemakkelijk open te krijgen zijn) om naar huis mee te fietsen en dan in de vijver niet ver van mijn deur te dumpen. En ook wel andere fietsen voor m'n plezier, omdat ik van mening ben dat als je je fiets niet sluit, je er ook niet om geeft, en het je niet kan schelen als hij gestolen is, en je het dan ook verdient.
:d
 
BMW M5 das al heel lang geleden (gelukkig)
 
Dan ben ik w's een brave Hendrik want ik heb eerlijk waar nog nooit wat gestolen.
Ik ben echt van mening dat je met je klauwen van andermans spullen moet afblijfen!!
Iets jatten uit een winkel is ook not done.
 
Back
Naar boven