AndroidHealthClinic

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt?

Bezoekers in dit topic

een dremel, heb zo'n ****ing grote doos in mijn rugzak geramt toen ik nog schoolging
en ongemerkt naar buiten gelopen:D

Jij cheeky tweaker. Een beetje een dremel jatten zodat je een window in je kast kan dremelen he.
 
Hij werd afgeript door een "dealer", geweldig :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=rbetVWeFdfA


hahaha, dat is Patrick!! Heb hem goed gekend, zat vroeger ook altijd op het Deconinckplein in Antwerpen. Hij zocht altijd tegen iedereen ruzie en kreeg dan altijd rammel, maar deed het steeds weer opnieuw haha.

Grappige figuur wel! (dit filmpje moet toch al meer dan 15 jaar oud zijn?)
 
hahaha, dat is Patrick!! Heb hem goed gekend, zat vroeger ook altijd op het Deconinckplein in Antwerpen. Hij zocht altijd tegen iedereen ruzie en kreeg dan altijd rammel, maar deed het steeds weer opnieuw haha.

Grappige figuur wel! (dit filmpje moet toch al meer dan 15 jaar oud zijn?)

idd, die afleveringen van Jambers zijn van uit de jaren 90
 
Hij werd afgeript door een "dealer", geweldig :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=rbetVWeFdfA

hahaha, dat is Patrick!! Heb hem goed gekend, zat vroeger ook altijd op het Deconinckplein in Antwerpen. Hij zocht altijd tegen iedereen ruzie en kreeg dan altijd rammel, maar deed het steeds weer opnieuw haha.

Grappige figuur wel! (dit filmpje moet toch al meer dan 15 jaar oud zijn?)
die jambers maakt wel leuke docu's,heb er al eerder enkele van gezien,mensen denken dat ze cool zijn maar maken zich er belachelijk zonder het te beseffen,top die jambers:D
 
die jambers maakt wel leuke docu's,heb er al eerder enkele van gezien,mensen denken dat ze cool zijn maar maken zich er belachelijk zonder het te beseffen,top die jambers:D

Wat bedoelt die gast eigenlijk met "zeven pond van een dakloze"?
 
7000 (175€) Belgische Franken bedoelt hij (dat was toen de prijs ongeveer van 1gr. wit en 2-3gr. bruin, denk dat hij dat wilde kopen op het plein).

Dat lijkt veel geld, maar toen kreeg je wel nog coke van 70-80% en onversneden bruin.
Those where the days. Overigens is het op dat pleintje nog steeds hetzelfde lijkt me, echt de mafste plaats van België !! (Deconinckplein Antwerpen).

Iemand toevallig Homeless Worldcup gezien op TV?
 
7000 (175€) Belgische Franken bedoelt hij (dat was toen de prijs ongeveer van 1gr. wit en 2-3gr. bruin, denk dat hij dat wilde kopen op het plein).

Dat lijkt veel geld, maar toen kreeg je wel nog coke van 70-80% en onversneden bruin.
Those where the days. Overigens is het op dat pleintje nog steeds hetzelfde lijkt me, echt de mafste plaats van België !! (Deconinckplein Antwerpen).

Iemand toevallig Homeless Worldcup gezien op TV?

Ja, hier en daar een aflevering. Ook eens een artikel in P-magazine gelezen erover. Daarin spreken ze over een John Beton, een serieuze gast naar 't schijnt. Bedoelen ze daar John Beton de legendarische buitenwipper mee?
 
het is er wel wat verminderd op deconinckplein nu he danny,veel politie en controle.
maar je ziet er wel enkel zwarte en junkie's op het plein,vroeger was het daar leuk met die straathoertjes en hoteletjes.
heb een tijdje geleden trouwens een leuke docu gezien,er was een fransman die zogezegd een kg cocaine wou kopen op het coninckplein ging hij even op zoek,na een aantal min. waren er al twee man aan vechten voor die 'klant' hij heeft uiteindelijk met iemand in een cafe in de gemeentestraat gesproken.
maar was lachen dat ze al aan vechten waren,wie de 'klant'' eerst gezien had
 
idd nu wat minder. Ik kom er al jaren bijna niet meer hoor. (enkel als ik nog eens heroîne wil scoren, maar gebruik nog slechts zeer sporadisch).
Ben er reeds beland in mijn prille jeugd, toen ging ik daar vaak basket spelen.

idd toen die straathoertjes nog gedoogd werden, dat waren tijden!! Vaak waren ze verslaafd aan heroïne. Kon je ook gewoon op het plein gratis palen en mee naar huis nemen als je ze wat drank/heroïne gaf vaak.
 
Kent hier trouwens iemand een Rotterdammer die luistert naar de naam "Johnny zonder stress"?? Zou vroeger afrekeningen gedaan hebben.

Een Hollander heeft op het plein ooit gedreigd hem op me af te sturen. Maar nooit gezien... Er gingen verhalen over hem, had me dus tot op de tanden bewapend. (10-tal jaar geleden)
 
Ik ken alleen "Johnny Beft Niet".
 
Kent hier trouwens iemand een Rotterdammer die luistert naar de naam "Johnny zonder stress"?? Zou vroeger afrekeningen gedaan hebben.

Een Hollander heeft op het plein ooit gedreigd hem op me af te sturen. Maar nooit gezien... Er gingen verhalen over hem, had me dus tot op de tanden bewapend. (10-tal jaar geleden)
ik 'kende' wel de portier die zowat op het coninckplein de baas was,en zowat over het gehele portiers mileu in antwerpen,zijn naam ontglipt me nu wel,in elk geval hij is gestorven tijdens een ongeluk op zijn motor
 
Wat een criminelen hier :roflol:

Zulke topics horen niet op pagina 503939 te staan.
 
Ja, liep over straat, zag een auto staan met de kofferbak open, met daarin 3 grote sport tassen. Één tas was open geritst en ik zag doorzichtige zakken in de tassen liggen met witte poeder, even proeven, en inderdaad cocaine dus. Voorzichtig om me geen gekeken, was niemand in de buurt, heb de tassen zonder nadenken in mijn busje geladen en ben weg gereden.

right..............:cool:

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

10.000L benzine...........
 
hahaha, dat is Patrick!! Heb hem goed gekend, zat vroeger ook altijd op het Deconinckplein in Antwerpen. Hij zocht altijd tegen iedereen ruzie en kreeg dan altijd rammel, maar deed het steeds weer opnieuw haha.

Grappige figuur wel! (dit filmpje moet toch al meer dan 15 jaar oud zijn?)
Ken jij francis van het conickplein?
 
Ik heb meer dan 50 fietsen gestolen in mn leven, verder valt het wel mee. Alleen voor mezelf trouwens, niet om er geld mee te verdienen
 
Back
Naar boven