Fitness Seller

Wat is het ergste/duurste wat jij gestolen hebt?

Bezoekers in dit topic

Das ook het enige dak ooit gedaan heb, fiets gestolen om thuis te raken:p
 
fietsen die bij de kroeg stonden. ouwe rammelbakken dus. ik zou er niet meer als een 10 voor die dingen gegeven hebben. toch brachten ze me altijd netjes naar huis:)
 
Ik jatte nooit hele mooie fietsen ;) Dat is ook de reden dat het er zoveel zijn, want ze gingen altijd na een paar weken alweer kapot ;)
 
Ik laat regelmatig fietsen voor me jaten. Maar goed, aangezien ik ze niet zelf steel ben ik technisch gezien niet de dief.

Verder jat ik nooit iets.
 
Ik heb het niet zo met jatten, alleen als het moet.

Zoals; iemand had gereedschap van mij gestolen en ik kwam erachter.
Om het te compenseren heb ik zijn scooter gestolen.
 
wel is een fiets gejat in een maffe bui. verder niks
 
ik heb veel dingen gestolen op mn werk van monitoren tot kopieerapparaten

Hoe jat jij een kopieer aparaat die dingen zijn huge :D

OT: Een muis van school die van mij had het begeven JA VOOR DE COMPUTER JA NIET ZO EEN BEEST MUIS
 
COD4 cd key van een collega :D :$
hij speelde toch niet online en ik was er verslaafd aan (cracked servers)
 
Niets gestolen alleen mijn fietszadel omgewisseld met die van een andere fiets omdat de mijne naar de zak was ( de mouche was eraf en de pinnen staken eruit en er kwamen gaten in mijn broek daardoor )
 
Van de week onderstaande besteld en niet betaald...valt ook onder stelen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Een doosje Lego volgens mij...
 
Dank dat het duurste trouwens toch dat reflecterende paaltje van de gemeente was om de weg af te zetten.
 
Keer met me dronken harses een fiets gejat,toen ik hem niet meer nodig had heb ik hem samen met me maat om een lantaarnpaal heen gevouwen...
 
Zakje tijgernootjes.

Owja, heb ook nog eens een brommertje gevonden in het bos, die wss gejat was... die heb ik ook meegenomen :)
 
Een cd-speler,gsm,radio,snoep en thats it
 
Ik denk een waterfiets (geen idee wat de dagwaarde was).
 
Ik gebruik voor duizenden euro's aan illegale software, geldt dat ook? :o
 
Int basisschool een pen van de leerkracht geleend. Maar toen verzamelde ik parker pennen en toen ik zag dat de geleende pen een parker pen was die ik nog nie had, heb ik die niemeer terug gegeven.
 
een buurman van me heeft ooit eens iemands dochter gestolen,

Bleek toch aardig wat geld waard te zijn want de ouders betaalde een flink bedrag aan losgeld om haar ( weliswaar verdeeld over 3 vuilniszakken) terug te krijgen.:hahaha:
 
Back
Naar boven