Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen haringfluisteraar? Die zitten er vast wel op DBBIk ben de Duck Whisperer. Zijn het toevallig mexicaanse eenden?
Omdat spons uitzet in de maag en ze daardoor heel langzaam verhongeren? Wat denk je dat er in het water gebeurt?stukjes gebakken spons in het water gooien will do the trick.
Deze deed me een beetje aan jou denken ovosnovo.
![]()
Kreeg meteen dat warme gevoel van binnen, jeweetwel alsof de kak langs je been loopt.![]()
Eenden worden lui en dan gaan ze andere hobbies zoeken: de mannetjes gaan dan en masse de vrouwtjes verkrachten. Is geen grapje.
Ik kwam bovenstaand bericht tegen en schrok me kapot. Ik heb wel eens gezien hoe 4 mannetjes eenden een verslonst vrouwtjes eend te grazen namen en wil hier niet aan bijdragen. Iemand een idee wat je dan het beste kunt voeren?
Omdat spons uitzet in de maag en ze daardoor heel langzaam verhongeren? Wat denk je dat er in het water gebeurt?

Jij hebt duidelijk nog nooit gebakken spons gevoerd aan een dier![]()
Eenden worden lui en dan gaan ze andere hobbies zoeken: de mannetjes gaan dan en masse de vrouwtjes verkrachten. Is geen grapje.
Ik kwam bovenstaand bericht tegen en schrok me kapot.
Ben je al aan het huilen?Wat heb ik me lelijk in jou vergist mannetje. Bij deze beëindig ik onze vriendschap, ik wens je een spoedige pijnlijke dood toe.
Ging je huilen?
Ga je nu huilen?
Ben je al aan het huilen?
Groetjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Huil je al?![]()
Met het hardloomeisje?Potverdomme wat zijn eendjes toch leuk. Ik heb ze vandaag niet gevoederd, maar ze zitten observeren terwijl ze hun eendendingetjes deden![]()
Graag meer info over harloopmeisje en eventuele foto's.