Fitness Seller

Wat kun je het beste aan eenden voeren?

Deze deed me een beetje aan jou denken ovosnovo.

funny-duck-5.jpg

Kreeg meteen dat warme gevoel van binnen, jeweetwel alsof de kak langs je been loopt.
shy.gif

Eenden zijn alleseters, en in deze tijd van het jaar is er genoeg voor ze te vinden. Zaden, waterplanten, granen, van alles gaat erin. Brood kan je zien als extreem krachtvoer, een goedkope weightgainer. Is hooguit leuk als het knetterhard vriest, maar verder is het nooit nodig. Door teveel worden ze lui, gaan ze idd elkaar meer verkrachten en neemt de populatie harder toe. De natuur heeft het best mooi geregeld: als er voedselschaarste is, zal een dier minder voortplantingsdrift hebben. En is er een overschot, dan des te meer.
Dieren zijn raar. Zoals dat een paring bij katten altijd succesvol is omdat de poes de ovulatie krijgt van de pijnscheut (oa door weerhaakjes aan de penis).

Door eenden teveel te voeren krijg je ook nog eens ongedierte. Want dat brood en alles wat er blijft liggen wordt gewoon opgegeten door muizen en ratten.

Ik ben de Duck Whisperer. Zijn het toevallig mexicaanse eenden?
Geen haringfluisteraar? Die zitten er vast wel op DBB

http://www.wetenschap24.nl/nieuws/artikelen/2003/november/Vissenwind.html

stukjes gebakken spons in het water gooien will do the trick.
Omdat spons uitzet in de maag en ze daardoor heel langzaam verhongeren? Wat denk je dat er in het water gebeurt?

Eenden worden lui en dan gaan ze andere hobbies zoeken: de mannetjes gaan dan en masse de vrouwtjes verkrachten. Is geen grapje.

Ik kwam bovenstaand bericht tegen en schrok me kapot. Ik heb wel eens gezien hoe 4 mannetjes eenden een verslonst vrouwtjes eend te grazen namen en wil hier niet aan bijdragen. Iemand een idee wat je dan het beste kunt voeren?

tbeest.

Ovosnovo.. moest je het weer voor ons allemaal verpesten?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

geen idee

groeten ree

Eenden worden lui en dan gaan ze andere hobbies zoeken: de mannetjes gaan dan en masse de vrouwtjes verkrachten. Is geen grapje.

Ik kwam bovenstaand bericht tegen en schrok me kapot.

Ging je huilen?

Wat een klote opmerking zeg.

Ga je nu huilen?

Wat heb ik me lelijk in jou vergist mannetje. Bij deze beëindig ik onze vriendschap, ik wens je een spoedige pijnlijke dood toe.
Ben je al aan het huilen?

Groetjes.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huil je al?
swtyiuC.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
Potverdomme wat zijn eendjes toch leuk. Ik heb ze vandaag niet gevoederd, maar ze zitten observeren terwijl ze hun eendendingetjes deden :)

Terug
Naar boven