- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 80kg
Kan iemand je abbo niet overnemen?
Scheelt jou in de kosten, diegene zit er niet gelijk een jaar aan vast, en de gym houdt er misschien wel een nieuw lid aan over? Iedereen blij.
Niet rond half 8, 8 uur gaan trainen?
ik ging wel om half 8, maar dan om half 8 in de ochtend...
Met een workout die 95% in een rack gebeurd is het bijna onmogelijk om niemand te treffen die ook in het rack wil.---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------
Ik heb abs altijd meegetraind in de warming up (en nog steeds) imo meer dan voldoende. In tijden van laag vetpercentage waren ze zichtbaar, ten tijde van de bulk niet. Je moet gewoon (leren) aanvoelen wat goed/voldoende is voor jou en wat niet. Mijn ervaring is dat we teveel willen en doen, terwijl minder vaak veel meer progressie oplevert.
Klopt... ik moet mezelf als beginner zijnde ook nog echt dwingen om mijn rustdagen aan te houden. En spieren worden opgebouwd tijdens je rust... maar toch altijd meer willen

Over abs... ik zou ze dan ook niet trainen om ze te zien... dat boeit me niet zo heel veel. Wat me wel boeit is dat ik genoeg core strength heb om mijn abs juist te gebruiken bij dingen zoals deadlift en rows. Dat is vind ik altijd wel een goed argument om ze te trainen.