Dinsdag @ Home
One Arm Assisted Rear Feet Elevated Split Squat
3x20x20
Leg Curl
3x20x15
Rear Feet Elevated Pushups
3x20xBW
Bent-Over Side Raise
3x20x(2x2,5)
Facepulls
3x20x
Kettlebell Hammer Curls
3x20x20
Tricep Rope Pulldowns
3x20x10
Was maandag behoorlijk ziek. Ik had geen spierpijn ofzo, dus was denk ik gewoon het hoogtepunt van mijn verkoudheid. Keelpijn, veel hoesten, slap sloom en snot. Op het werk lag iedereen in een deuk als ik onverstaanbaar schor praatte. Vandaag nog wel veel snot en keelpijn, maar wel wat energieker. Dus de geplande deload/pomp training. De eerste oefening bleek iets te zwaar voor highrep. Was na 1 set bekaf. Misschien ook wat energie tekort nog. Wel een goede pomp in de quads. Daarna ook goede pomp bij de leg curls. Had toen dips op de planning, maar een halve rep voelde al te heftig op de voorkant schouders, terwijl ik altijd sterk ben ik dips. Nog van de bradford presses denk ik. Dan maar pushups. Gaf een goeie pomp in de chest. Daarna wat rug. Facepulls voelde ik wel op de voorkant schouder. Bij hammer curls en triceps merkte ik dat ik op was. Veel druk op mijn snot hoofd. Dus het was genoeg.
Denk wel dat ik weer wat upper body / shoulder mobility moet inbouwen in een volgend schema. Na deze week ook 2 weken vakantie. Als het lukt wil ik ook 1 of 2x wat baantjes zwemmen. Ook goed voor de mobility. Donderdag borrel van het werk, dus geen training. Zaterdag misschien nog een poging Bradford, afhankelijk hoe ik me voel en de schouders. Verder geen idee, maar ga nog ff niet zwaar trainen. Te lang geen deload gepakt plus druk op het werk zorgt er toch voor dat ik structureel te moe ben.