XXL Nutrition

Webby's log

Bezoekers in dit topic

Ik ga eerst seated, maar dan internally rotated (met de duimen naar binnen) proberen. Anders wordt het liggend.
 
Of gecombineerde fly press beweging is misschien ook lekker
 
Dinsdag @ Home

Front Squat
4x8x65

Leg Curl
3x12x25

Cable Pullover with Rope
3x12x12,5

Rear Feet Elevated Pushups
3x21xBW

Ab Wheel
3x10xBW

Voelde me gisteren al niet helemaal lekker. Sliep mega slecht van alle snot en vandaag was echt ellende. Had eigenlijk thuis moeten blijven ipv. werk, maar ach. En aangezien ik pas 1 lekkere training gehad heb dit jaar samen met de rot training afgelopen weekend wou ik wel iets doen. Voornemen was alleen squat. Energie is nul, kop knalt uit elkaar, maar ik was wel sterk. Dus een hele training. Kijken hoe beroerd ik morgen wakker word :P
 
Hopelijk ben je er snel door! Sterk dat je toch een volle training hebt gedaan :p
 
Donderdag @ Home

Bench Press with Parallel Bar
4x8x50

Leg Extension
4x8x45

Bentover Rows with Parallel Bar
4x8x40

Kettlebell Hammer Curls
3x20x20

Abs
-

Gisteren lekker tot 10 uur uitgeslapen, voelde goed. Maar 's avonds weer minder. Vandaag was echt het toppunt. Toch weer trainen, maar kon door al het neus snuiten en druk van snot in me kop bijna niet kracht zetten zonder dat alle holtes pijn deden. Beetje gestart met lichtere gewichten. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen, maar had nu geen fut om te bepalen. KB curls misschien dips, maar eerst even kijken hoe de schouder gaat met de benches. En ipv abs die ik nu heb overgeslagen misschien wel hyperextension. Dan doe ik alsnog 2x per week abs. Hyper is wel fijn voor de rug, hams, glutes en sumo deadlift.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag @ FPA

Sumo Deadlift
4x8x145

En klaar. Ging bijna tegen de vlakte. Duizelig, warm en koud, rillen. Blijkbaar toch nog niet hersteld. En in de tweede set te weinig focus op rechtop blijven, dus iets teveel uit de rug getrokken. Voel ik nu behoorlijk. Thuis ff paar uurtjes op bed gaan liggen.
 
Mss ff rust nemen beter? Lijkt of trainen het alleen maar erger maakt.
 
Plan was zondag pas te gaan, maar donderdag was hoogtepunt. Vrijdag ging al beter en vanochtend dacht ik wel te kunnen. Had er ook zin in, alleen sloeg snel om. Naast dat ik het ook wel weet ben ik ook vaak te koppig :P
 
Dinsdag @ Home

Front Squat
4x8x70

Leg Curl
3x12x26,5

Cable Pullover with Rope
3x12x12,5

Rear Feet Elevated Pushups
3x22xBW

Ab Wheel
3x10xBW

Nog steeds veel snot, maar hoofd zelf voelt ok, geen paracetamol meer nodig. En raak weer wat fitter. Lekkere training ook. Tempo blijft er so far goed in, dus voornemen om een uur eerder naar bed te gaan op trainingsdagen lukt goed. Werd echt opbouwend te moe met altijd vroeg opstaan voor mijn dochter en langere werkdagen om een dag vrij te hebben voor haar. Was die dag gewoon kwijt aan opladen. Alleen het afvallen wil nog niet zo. Heb in oktober / december na het hele jaar 75 kg te zijn geweest voor de challenge er ruim 5 kilo aan gevreten aan speculaas, marsepein, chocola(de pepernoten), etc. Gaat vooral in buikvet zitten, heb nooit het idee dat ik veel spier aanzet als ik bulk, dus blijf liever lean. Nooit strength issues gehad zonder bulken. Ben wel gestopt met speciaalbier drinken op maandag en woensdag, alleen pak er nog steeds vr, za en zo 2 ipv. een zoals voorgenomen. Die 10+% maple syrup coconut imperial barrel aged stouts zijn toch calorie bommetjes. En heb per ongeluk een zak paaseitjes gekocht.
 
Donderdag @ Home

Bench Press with Parallel Bar
4x8x55

Leg Extension
3x12x46,25

Bentover Rows with Parallel Bar
4x8x45

Hammer Curls with Parallel Bar
3x12x26

Hyperextension
3x33xBW

Zo dat ging lekker. Ga denk ik bicep afwisselen met triceps, om de 2x. Toch geen Dips, aangezien deze press en de pushups dinsdag al genoeg stress op de schouders geven en ik wil zaterdag ook nog push presses doen.
 
Zaterdag @ FPA

Sumo Deadlift
4x8x150

Single Leg 45° Leg Press
3x12x21,25

Push Press
4x6x40

Lat Pulldown with Parallel Grip
3x12x60

Seated Cable Fly (Internally Rotated)
3x12x(2x7,5)

Kettlebell Swing
3x20x48

Hanging Knee Raise with Fatbar
3x12xBW

Was toch na de deadlifts weer helemaal gesloopt. Misschien toch iets teveel reps. Volgende week terug naar sets van 6. Wel een hele training erachteraan geknald.
 
Laatst bewerkt:
Dinsdag @ Home

Front Squat
4x8x75

Leg Curl
3x12x26,5

Cable Pullover with Rope
3x12x15

Rear Feet Elevated Pushups
3x23xBW

Ab Wheel
3x12xBW

Moest eerst nog werk afmaken. Daarna huilend kind troosten die waterpokken (denken we, morgenochtend huisarts) heeft. Dus begon half 11 met trainen. Normaal ben ik dan klaar.
Kind heeft nog ruim een uur gehuild en daarna een half uur geslapen. Ze begint nu weer te huilen. Eerst maar douchen...
 
Donderdag @ Home

Bench Press with Parallel Bar
4x8x60

Leg Extension
3x12x46,25

Bentover Rows with Parallel Bar
4x8x50

Skull Crushers
3x12x30

Hyperextension
3x33xBW

Kind slaapt weer door nu ze geen jeuk meer heeft. Zinkzalf is de uitvinding van de eeuw. Nog niet helemaal uitgerust, maar wel een goeie train.
 
Donderdag @ Home

Bench Press with Parallel Bar
4x8x60

Leg Extension
3x12x46,25

Bentover Rows with Parallel Bar
4x8x50

Skull Crushers
3x12x30

Hyperextension
3x33xBW

Kind slaapt weer door nu ze geen jeuk meer heeft. Zinkzalf is de uitvinding van de eeuw. Nog niet helemaal uitgerust, maar wel een goeie train.
Waren het waterpokken?
 
Yup. Ze dachten eerst vijfde of zesde ziekte op het KDV, maar huisarts zag het meteen, waterpokken. Ze had superveel jeuk, waardoor ze lag te kronkelen in haar bed. Nu door de zalf de jeuk weg is heeft ze verder weinig last.
 
Zaterdag @ FPA

Sumo Deadlift
4x6x152,5

Single Leg 45° Leg Press
3x12x22,5

Push Press
4x6x42,5

Lat Pulldown with Parallel Grip
3x12x60

Seated Cable Fly (Internally Rotated)
3x12x(2x7,5)

Kettlebell Swing
3x20x48

Hanging Knee Raise with Fatbar
3x12xBW

Deadlifts gingen beter nu. Ook goed de vaart in de training gehouden. Moest op tijd klaar zijn. Was echt een goede training.
 
Dinsdag @ Home

Front Squat
4x6x77,5

Leg Curl
3x12x27,5

Cable Pullover with Rope
3x12x16,25

Rear Feet Elevated Pushups
3x24xBW

Ab Wheel
3x12xBW

Zondag op maandagnacht hele nacht wakker. Hoopte na bijna heel januari ziek te zijn de februari het ging worden, maar ineens keelpijn, hoofdpijn en wisselend koud en warm. En afgelopen nacht was ook kort door sleutelen aan de wasmachine en de kleine die ineens om 5 uur wakker werd. Kostte me wat moeite met trainen, veel rust en te laat klaar.
 
Donderdag @ Home

Bench Press with Parallel Bar
4x6x62,5

Leg Extension
3x12x47,5

Bentover Rows with Parallel Bar
4x6x52,5

Skull Crushers
3x12x30

Hyperextension
3x33xBW

Hier ook alles van 8 naar 6 reps en 2,5kg er bij. Gaat goed so far.
 
Zaterdag @ FPA

Sumo Deadlift
4x6x155

Single Leg 45° Leg Press
3x12x23,75

Push Press
4x6x45

Lat Pulldown with Parallel Grip
3x12x60

Seated Cable Fly (Internally Rotated)
3x12x(2x7,5)

Kettlebell Swing
3x20x48

Hanging Knee Raise with Fatbar
3x14xBW

Kwam er in de gym achter dat ik mijn trainingskleding niet in mijn tas had zitten...
 
Dinsdag @ Home

Front Squat
4x6x80

Leg Curl
3x12x27,5

Cable Pullover with Rope
3x12x17,5

Rear Feet Elevated Pushups
3x25xBW

Ab Wheel
3x15xBW

Nijs!
 
Back
Naar boven