MuscleMeat

Webby's log

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag @ Home

Strict Press
5x5x45

Sumo Deadlift
3x12x76 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)

Rear Feet Elevated Split Squat
3x12x32

Lat Pulldown (Parallel Grip)
3x12x55

Low Cable Fly
3x15x(2xBand Extra-Small (Geel))

Hanging Knee Raise (Parallel grip)
3x20xBW

Van Push Press terug naar Strict Press. Iets lager ingezet ivm pols. Had op de helft pauze om de kleine uit bed te halen en een broodje te eten. 2 uurtjes later de laatste 3 oefeningen afgemaakt :)

Dinsdag @ Home

Front Squat
5x5x90 (75% 1RM)

Leg Curl
3x12x30

Pullup (Neutral grip)
3x5xBW

--- Supersetted ---

Pushups
3x5xBW

Deadbug
3x40xBW

De pols deed veel pijn. Maandag een polsbrace om onder het werken. Hoopte dat het iets zou schelen met 9 uur een toetsenbord gebruiken. Maar ondanks de lichte compressie leek het alleen maar te verergeren daardoor. Duwde wat vuilnis lichtjes aan in de kliko en ging door de grond van de pijn. Squats dacht ik te doen met de polsen 90 graden gedraaid en alleen de duim onder de bar. Dit lukte niet, dus geprobeerd normaal de bar te grippen. Dit lukte ook niet, dus straps gebruikt. In combinatie met wrist wraps ging dit goed. Maakt de oefening wel moeilijker. Inverted Rows lukte niet en pushups heb ik heel langszaam en gecontroleerd gedaan met van die pushup steunen voor neutrale grip. Ook wraps om. Best goeie train.

Donderdag @ Home

Bench Press
3x12x47,5+Band Extra-Small (Geel)

Leg Extension
3x12x50

Bentover Rows with Parallel Bar
5x5x80

Parallel Bar Curls
3x20x16

Hyperextension
3x30xBW

Zaterdag @ Home

Strict Press
5x5x47,5

Sumo Deadlift
3x12x77,5 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)

3x12x32

3x12x56,25

Low Cable Fly

3x20xBW

Dinsdag @ Home

Front Squat
5x5x92,5

Leg Curl
3x12x30

Pullup (Neutral grip)
3x6xBW

--- Supersetted ---

Pushups
3x10xBW

Deadbug
3x40xBW

Pols blijft mega geïrriteerd, kan er niets mee. 5 dagen vrij geweest en geen pc gebruikt. Normaal 9 uur per dag op werkdagen, maar dat scheelt dus niets.

Dinsdag @ Home

Front Squat
5x5x92,5

Leg Curl
3x12x30

Pullup (Neutral grip)
3x6xBW

--- Supersetted ---

Pushups
3x10xBW

Deadbug
3x40xBW

Pols blijft mega geïrriteerd, kan er niets mee. 5 dagen vrij geweest en geen pc gebruikt. Normaal 9 uur per dag op werkdagen, maar dat scheelt dus niets.
Ligt misschien aan de frontsquats die last van je pols?

Ligt misschien aan de frontsquats die last van je pols?
Polsen irriteren bij mij van tijd tot tijd. Al tientallen jaren. Of het nu van het vele toetsenbord gebruik is of iets anders weet ik niet echt. Heb vermoed ik een nacht vreemd gelegen, week of 2 geleden. Het irriteerde al meer dan normaal, maar na wakker worden was het ineens erg vervelend. Geen idee meer of dat de nacht na frontsquats was. Toen voorzichtig gedaan, maar een foutje gemaakt waardoor het verergerde. Ik doe wel vaker frontsquats en nooit last mee gehad.

Heb helaas vaak dat als ik een beetje op niveau raak (richting PR's) ik last krijg van rug, schouders, polsen, etc. En dat lijkt zeker niet aan vorm van lifts te liggen. Misschien ben ik er gewoon niet helemaal voor gemaakt. Maar we gaan gewoon verder :)

Donderdag @ Home

Bench Press
3x12x48,5+Band Extra-Small (Geel)

Leg Extension
3x12x50

5x5x80

Parallel Bar Curls
3x20x16

Hyperextension
3x30xBW

Heb ik ook vaak. Das normaal denk ik? Ik ben nu over mijn oude niveau aan het gaan. En werk er hard voor (volgens de voorgeschreven Rpe wel). Maar men lichaam word vermoeid en er komen kleine pijntjes boven. Daarom dat zulke cycles maximum 12-13 weken duren ook, zodat je erna even kan recoveren. Ik zit nu in week 6, en zal heel blij zijn als het volume vanaf week 8 zakt :p

Misschien eens denken om te investeren in een SSB? Geniale bar, en wanneer je merkt dat je echt last hebt kan je ssb gebruiken

Ik heb een Fortius SSB. Echt een tank is dat. Had ik in de sportschool gelegd. Ligt nu in de schuur. Ding is niet te handelen. En mujn trainingsruimte is 240x320. Krijg hem nooit het rack in zonder mijn pols nog meer te irriteren.

Zaterdag @ Home

Strict Press
5x5x50

Sumo Deadlift
3x12x78,5 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)

3x12x32

3x12x57,5

Low Cable Fly

3x20xBW

Lekkere training.
Jammar van die SSB Bar - vind dat zelf een fantastische bar. Is die Fortius langer dan 2,20?

Hoe doe je je band setup voor je sumo dl? Bands spannen met dumbells? Of band pins of?

Gewoon de pins van fitness seller. Heb ik al heel lang. Samen met de adapters voor op je barbel, echt handig.

20200516_124351.jpg

Oude Barbarian frame is 75x75x3. Rack met pulley weegt 180kg en hier zit er nog 50 KG op de pulley en hangen er jammer arms aan. Maar zonder staat hij ook als een huis.

Misschien kan je er schijven aan hangen?

Dinsdag @ Home

Front Squat
5x5x95

Leg Curl
3x12x30

Pullup (Neutral grip)
4x7xBW

--- Supersetted ---

Pushups
4x7xBW

Deadbug
3x40xBW

Laatst bewerkt:
Donderdag @ Home

Bench Press
3x12x50+Band Extra-Small (Geel)

Leg Extension
3x12x50

5x5x80

Parallel Bar Curls
3x20x18,5

Hyperextension
3x30xBW

Zaterdag @ Home

Strict Press
2x5x51
1x5x51 - 1 rep push
1x5x51 - 3 reps push
1x5x51 - 2 reps push

Sumo Deadlift
3x12x80 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)

3x12x32

3x12x58,75

Low Cable Fly

1x30xBW

Laatst bewerkt:
Dinsdag @ Home

Squat
5x5x97,5

Leg Curl
3x12x30

Pullup (Neutral grip)
1x4xBW (fail)
1x7xBW (herpakt)
1x7xW (geen volledige deadhang)

--- Supersetted ---

Pushups
1x4xBW
1x7xBW

Deadbug
1x20xBW (rugpijn)

Fronts squats gaan echt niet meer met de pols, dus besloten weer eens gewone squats highbar te proberen. In de eerste instantie ging dit ook niet met de pols. Maar na wat spelen met de grip lukte het met de pinken op de buitenste ringen en de duim niet om de bar. Wel een issue is als je een jaar geen bar op je nek hebt gehad bij highbar dat dit echt ff irriteert. Gaat wel een paar weken duren. Sommige sets had ik de bar aardig liggen en sommige sets gingen ruk. Maar qua kracht voelde het wel iets lichter als front squats. Ben alleen wel super moe nog steeds. Had ik zaterdag al last van waar maandag echt een hoogtepunt was. Thuiswerken met kind deels over de vloer en werken in de avonduren helpt niet mee. Slecht slapen door rugpijn, warmte en altijd aan staan ook niet.

Laatst bewerkt:
Donderdag @ Home

Dumbell Press
3x12x(2x15)

Leg Extension
3x12x50

Single Arm Rows with Kettlebell
4x8x32

Dumbell Curls
4x12x(2x7,5)

Hyperextension
3x12xBW

Rug en pols geprobeerd te ontzien. Maar dumbell press ipv bench helpt niet. De rows waren ook grote stress op pols en rug. Dubmell curls ook geen goed idee.

Terug
Naar boven