Fitness Seller

Webby's log

• Topic Starter Topic Starter
Donderdag @ Home

Bench Press
4x12x47,5

Leg Extension
4x12x50

Bentover Rows with Parallel Bar
5x5x77,5

Setje meer qua volume op de eerste 2 oefeningen...

Zaterdag @ Home

Strict Press
5x5x50

Sumo Deadlift
3x12x81 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)

Rear Feet Elevated Split Squat
3x12x32

Lat Pulldown (Parallel Grip)
3x12x65

Low Cable Fly
3x20x(2xBand Extra-Small (Geel))

Bands eens gemeten, was al een tijdje benieuwd. Heb ze om de band pegs gedaan en mezelf eerst gewoon gewogen en daarna met de bands vast op sumo hoogte. Kwam 3x op ongeveer 36,5 uit. Laten we zeggen 35 kg per kant. Kom ik toch uit op 150 totaal op volle spanning. Best leuk om 3x12 mee te doen. Mijn VPR voor een de DBB challenge was 18x150 zonder bands.

Dinsdag @ Home

Squat
6x4x115

Pullover with Parallel Bar
3x20x19,5

Pullup (Neutral grip)
5x5xBW

Knieën kraken en schrapen zo hard dat ik echt het idee heb dat er iets mis is. Maar ik ben er niet door gezakt, dus het kan blijkbaar :)

Donderdag @ Home

Bench Press
3x12x50

Leg Extension
3x12x51,25

5x5x78,5

Zaterdag @ Home

Strict Press
1x5x51
2x4x51 +1 Push Press
2x3x51 +2 Push Press

Sumo Deadlift
3x12x82,5 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)

3x12x32

3x12x65

Low Cable Fly

30 graden op zolder, gimme a break.

Zaterdag @ Home

Strict Press
1x5x51
2x4x51 +1 Push Press
2x3x51 +2 Push Press

Sumo Deadlift
3x12x82,5 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)

3x12x32

3x12x65

Low Cable Fly

30 graden op zolder, gimme a break.
Das warm! Doe je geen normale deadlifts meer btw?

Dat deed ik eigenlijk alleen in de sportschool. Ondanks dat die open is heb ik nog geen zin te gaan met alle regeltjes qua afstand, schoonmaken, etc. Ook scheelt dit wel op de rug.

Dinsdag @ Home

Squat
6x4x117,5

3x12x21

Pullup (Neutral grip)
5x5xBW

Als ik goed rechtop blijf toch wel pijn in de linkerknie. Als ik eerst mijn kont naar achter steek, wat bij highbar eigenlijk niet hoort gaat het goed. Maar dan irriteert de rug weer. Volgende week nog 120 en dan ff kijken wat ik doe.

Zondag @ Home

Bench Press
5x12x52,5

5x12x65

Donderdag had ik een verlate verjaardag BBQ met bezoek die al in het begin van de middag kwam. Geen training. Vrijdag overleed mijn schoonvader en zaterdag zat ik de begrafenis te regelen. Geen training. Mijn ouder hadden gelukkig de kleine opgevangen en zelfs te logeren. Dus na 2 zware dagen konden we even uitslapen. Daarna wou ik toch even trainen, ook een goede uitlaatklep. De rug die behoorlijk irriteert rust gegeven en uit de donderdag training bench gepakt en dan uit zaterdag de lat pulldown. Wou niet teveel doen in 32 graden op zolder. Wel 5 sets ipv 3 als ik maar 2 oefeningen doe.

Zondag @ Home

Bench Press
5x12x52,5

5x12x65

Donderdag had ik een verlate verjaardag BBQ met bezoek die al in het begin van de middag kwam. Geen training. Vrijdag overleed mijn schoonvader en zaterdag zat ik de begrafenis te regelen. Geen training. Mijn ouder hadden gelukkig de kleine opgevangen en zelfs te logeren. Dus na 2 zware dagen konden we even uitslapen. Daarna wou ik toch even trainen, ook een goede uitlaatklep. De rug die behoorlijk irriteert rust gegeven en uit de donderdag training bench gepakt en dan uit zaterdag de lat pulldown. Wou niet teveel doen in 32 graden op zolder. Wel 5 sets ipv 3 als ik maar 2 oefeningen doe.
Innige deelneming alvast.

En bij zo een weertje trainen is sowieso geen lachertje dus goed gedaan!

Innige deelneming!

Er zijn dingen die belangrijker zijn dan trainen. Sterkte!

Dinsdag @ Home

Squat
6x4x120

3x12x21

Pullup (Neutral grip)
5x5xBW

Filmpje van de zijkant gemaakt met telefoon tegen de muur. Kon niet geheel in beeld, maar wilde toch eens mijn knieën van de zijkant zien. Had vanochtend al pijn bij hurken om een pan te pakken uit een keukenkastje. Maar ziet er goed uit vind ik. Hoorde wel alles kraken als ik volume op mijn telefoon hoog deed. 33-34 graden op zolder onder deze training.

techniek zier er dikke prima uit, wat voor pijn heb je in je knieen?
kraken is eigenlijk bijna altijd harmless.

Squats zien er wel goed uit! Sterk dat je dit hebt volgehouden in 33,34 graden!

techniek zier er dikke prima uit, wat voor pijn heb je in je knieen?
kraken is eigenlijk bijna altijd harmless.
Het is meer onder de knie als ik volledig beneden ben. Maar het zal ook wel gewoon druk zijn. Trekt meestal wel weg na squats. Traplopen direct erna voel ik het wel. Maar zal ook wel gewoon zijn dat ik wat minder soepel begin te worden. We gaan gewoon lekker verder.
Squats zien er wel goed uit! Sterk dat je dit hebt volgehouden in 33,34 graden!
Tussen de sets blijft het zweet gewoon lopen. Barbel werd ook instant ranzig van de kledderklauwen.

Heb een ATX Ram Bar waar de zwarte oxide laag al af is. Heb een stuk net gepoetst met een messing borstel en een stuk met staal. Overal lees je dat je geen staal moet gebruiken op bare steel, maar ik twijfel toch sterk om de hele bar met de staalborstel hard te poetsen.

Vies:
20200811_195956.jpg

Messing:
20200811_200031.jpg

Staal:
20200811_200022.jpg

Waar ik van origine de bar redelijk scherp vond, in vergelijking met bijv. een sportschool bar, een ohio was me weer te scherp is hij nu bijna glad. Na de staalborstel voelt dat stukje het beste weer qua grip. Moet het na deze schoonmaak eens gaan bijhouden.

Laatst bewerkt:
Donderdag @ Home

Bench Press
3x12x55

Leg Extension
3x12x52,5

5x5x80

Nieuw warmte record, 35 graden op zolder. Eerst de bar geheel schoongemaakt met de staalborstel. Dat was de cardio en genoeg om al te zweten.

Shit man 35. Lekker kapot gaan

Zaterdag @ Home

Strict Press
2x5x51
1x4x51 +1 Push Press
2x3x51 +2 Push Press

Sumo Deadlift
3x12x83,5 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)

3x12x65

Low Cable Fly

Hanging Knee Raise with Ab Straps
3x20xBW

Gisteren de crematie en vandaag weer even terug naar normaal. Was alleen erg moe en het hele huis was 29 graden, ondanks dat alles open is. Ook ondanks dat ik het wil negeren toch last onder de knie als ik hurk, dus de been oefening er uit en weer eens abs er in. Deadlift zonder schoenen ging lekker. Abs was ook killing. Lekkere training ondanks moe en warm.

Terug
Naar boven