Fitness Seller

Webby's log

Bezoekers in topic

Webby

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
19 jul 2010
Lengte
1m75
Massa
80kg
Als je echt gaat blijven hangen moet je maar gewoon droppen en opnieuw opklimmen of gwn andere rep/set range en ook hier laag genoeg starten. Komt goed! Soms duurt progressie idd lang! Zolang je goed eet.
Ik was ook al vanaf 70 weer omhoog gaan werken, maar dacht nu even een keer iets door te trekken voort ik drop. Goed eten is niet meer iets waar ik zo erg op focus als vroeger, maar mijn standaard eetpatroon voorziet wel. Ontbijt is melk met whey, havermout en blauwe bessen. In de middag volkorenbrood met veel beleg, ei, kaas, kip, etc. en iets van zuivel. Avoneten altijd minimaal 200 á 250 gr mager vlees, groenten en iets van carbs als rijst of noodles. Enige punt is dat ik misschien wat teveel drink. Maar enkele jaren geleden dronk ik niets en maakte ik de meeste gains, maar daar ben je op een gegeven moment ook klaar mee. Net lekker getraind en straks met 2 maten een bottle share. Luxe bnieren in 0,75l flessen delen met elkaar, ieder neemt dan wat van het beste spul uit hun collectie mee. Gaan zo 8 tot 12 flessen door. Doen we overigens maar 1x per 2 maanden.

Stijneke

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2011
Lengte
1m69
Massa
79kg
Vetpercentage
16%
Je zegt schouder ontzien. Ik moet dat nu ook doen.. O à gemaxt op schouders en gewoon irritatie en wat rek rechts. Gwn laag genoeg herbeginnen doet ook wonderen! Lekker 4 à 5 weken meer dan doenbare trainingen.

Gho alcohol is naar mijn gevoel echt nefast als je een goede training verw8 na een nachtje zuipen. Als ik weet dat ik ga drinken doe ik de training voor het zuipen en 2 dagen erna niks meer haha.

Zelf eet ik ook simplistisch. Weet dat alles wel voldoende is want anders zou ik ook niet vooruitgaan :p

Nu geniet ervan! Heb hier nog een duvel staan gerijpt op rumvaten. Mijn favo momenteel is toch wel de karmeliet. Drink ik ook graag zo weg. Dus over het algemeen wel blond zwaar bier hier. 😉

Webby

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
19 jul 2010
Lengte
1m75
Massa
80kg
Je zegt schouder ontzien. Ik moet dat nu ook doen.. O à gemaxt op schouders en gewoon irritatie en wat rek rechts. Gwn laag genoeg herbeginnen doet ook wonderen! Lekker 4 à 5 weken meer dan doenbare trainingen.

Gho alcohol is naar mijn gevoel echt nefast als je een goede training verw8 na een nachtje zuipen. Als ik weet dat ik ga drinken doe ik de training voor het zuipen en 2 dagen erna niks meer haha.

Zelf eet ik ook simplistisch. Weet dat alles wel voldoende is want anders zou ik ook niet vooruitgaan :p

Nu geniet ervan! Heb hier nog een duvel staan gerijpt op rumvaten. Mijn favo momenteel is toch wel de karmeliet. Drink ik ook graag zo weg. Dus over het algemeen wel blond zwaar bier hier. 😉
90kg zag ik in je log idd. Echt sterk!

Webby

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
19 jul 2010
Lengte
1m75
Massa
80kg
Dinsdag @ Home

Goblet Squat
3x12x32

Hyperextension
3x25xBW

Bicep Curl (EZ-Bar)
3x12x30

Seated Tricep Extension (two hands one dumbell)
3x12x20

Pushup
3x30xBW

Pullup
5x5xBW+7,5

Naar boven