Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Het zijn fucking idiots! Ik raad je aan bij je volgende keer dat je foto's en een mri EIST!! Ik werd ook jarenlang naar huis gestuurd zonder oplossing tot ik naar Brussel verhuisde en de arts zei: "watEerste 2 fysio's vonden niets. Die adviseerden rustig weer op te bouwen. Daarna 1 op aanraden van een vriend. Die gooide het op overtraining. Moest meer deloaden en werd enkele sessies in de glutes behandeld met dry needling en rug losgemaakt met manuele therapie. Ook tijdens de behandelingen rust gehouden en zelfs gezwommen op advies. 4e fysio vond na een uitgebreide intake dat wervel 10 en 11 geloof ik te weinig beweging hadden. Zijn uitleg was dat er ooit trauma is geweest en ik daar omheen ben gaan werken. Moest elke dag allerlei bekken kantel oefeningen doen. Werd 1x per week manueel behandeld en moest daarna trainen op een "OriGENE". Laatste fysio gooide het op meer core en rotatie trainen van de rug. Eerst 2x per week manueel behandeld. Na een paar weken 1x per week en kreeg rotatie oefeningen erbij. Ook daar hadden ze een OriGENE waar op op heb getraind en nog een geavanceerde versie van een seated trunk rotation apparaat, zoiets als dit: http://bodybuilding-wizard.com/wp-content/uploads/2015/06/seated-trunk-rotations-1-1.jpg. Was er klaar mee toen ik 300 euro buiten de verzekering aan behandelingen had gehad. Na de laatste behandeling was het eigenlijk gevoeliger dan ooit. Al de fysio's waren er van overtuigd dat het niets ernstigs was aangezien ik nog redelijk squatten en deadliften. Ze verzekerden me dat het op termijn over zou zijn met veel training.
?? nog nooit een mri gehad? Dat gaan we dan onmiddellijk doen"; en een week later mocht ik onder het mes: drie ruggenwervels gefusioneerd omdat ik gebroken ruggenwervel had. Die verschoof onder zware belasting.Ja dit is ook wel verontrustend, MRI is een must.Het zijn fucking idiots! Ik raad je aan bij je volgende keer dat je foto's en een mri EIST!! Ik werd ook jarenlang naar huis gestuurd zonder oplossing tot ik naar Brussel verhuisde en de arts zei: "wat?? nog nooit een mri gehad? Dat gaan we dan onmiddellijk doen"; en een week later mocht ik onder het mes: drie ruggenwervels gefusioneerd omdat ik gebroken ruggenwervel had. Die verschoof onder zware belasting.