XXL Nutrition

Webby's log

Bezoekers in dit topic

Zit overigens mega lekker in mijn vel deze week. Ondanks dat ik nu met een blessure aan de bicep rondloop heb ik lekker getraind en een fijne maaltijd erna met weer MuscleMeat kip na 2 weken supermarkt rommel. Daarnaast zit ik overal bovenop op het werk, de hele backlog is weg en ben lekker nieuwe projecten aan het opstarten. Die week rust door de verkoudheid heeft me ook goed gedaan. Ook in de privésfeer alles op de rit.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag @ Home - B1

Single Arm Kettlebell Clean + Squat (Reset op de vloer na elke combo)
4x12x20

Lying Leg Curl
3x20x15

Hyperextension
3x20xBW

Jackknife (Sideways op Bench)
3x20xBW

Hollow Body Hold
4x30sxBW

Lekker bezig!

 
Laatst bewerkt:
De rest van de training:




Heel anders dan de zware workout die ik normaal in de sportschool doe, maar me wel goed vermaakt. Beste cardio ook en lekker verzuurd op de hogere reps.
 
Kom hier ook maar eens meegluren!:thumbs:
 
Ik doe ook mee!
 
Afgelopen zondag de schoonouders de hele dag over de vloer, ze wonen op een enkele reis afstand van 1,5 uur weg, dus komen niet alleen een kopje koffie doen. Had lekkers voor bij de koffie en broodjes gekocht nadat ik nieuwe prednison voor de kat bij de dierenarts had gehaald. 's middags naar de IKEA geweest of all places. Wat je al niet voor je familie over hebt (stiekem IKEA fan, hele huis mee ingericht).

Standaard Ontbijt
60 gram Havermout
30 gram Vanilla Whey
Eetlepel Blauwe Bessen
Theelepel Zaden en Pitten Mix
Theelepel Chocolade Goji Bessen
Theeleper Whey Isolaat Crispy Balletjes

Klinkt allemaal hipsterfood, maar ik heb zo lang havermout met een shake gegeten dat het ook wel eens lekker is om wat noten, fruit en chocola er door te hebben.

Koffie
1 Chocolade eitje extra puur
1 Stukje AH Rocky Road

Lunch
Kip Pasteitje Muscle Meat - eerste keer gegeten, super lekker, samen met de loempia's favoriet!
Blikje Cherry Coke Zero :heart:

Snack in de IKEA
Halve Panna Cotta met schoonmoeders gedeeld
Handje Cashewnoten
Cappucino

Avondeten
Goed gevulde kippensoep met Argentijns Kipfilets van Muscle Meat
Volkoren afbakpistoletje met roomboter

Desert
1 Glaasje Licor 43
1 Paasei Bonbon


EKV geen idee - KCAL geen idee.

Dacht laat ik eens een dagje dieet met jullie delen, maar na opschreven komt het niet erg Alpha Male over. Volgende logs weer trainingen :P
 
Ik vind het nog best netjes allemaal:thumbs:

Voeding loggen mag je vaker doen IMO:D
 
Op werkdagen ben ik echt heel saai. Er is een algemene lunch waar je aan kan meedoen en dat vind ik makkelijk. Dus brood met mager beleg is dan de standaard. Ik drink 's ochtends koffie en 's middags thee. Verder eet ik een blikje smintjes per werkweek, van die grote. Ontbijt is ook al standaard, ik varieer in hoeveelheid en avondeten. Zo weet ik zonder tellen door de basis dat ik wel goed zit. Weegschaal en broekmaat (riem) geven aan of ik de goede kant opga. Vandaag:

Ontbijt
Idem zondag, maar zonder choco goji
Kop koffie met scheutje melk

Tussendoor
Granny Smith Appel

Lunch
3 Volkoren Boterhammen
1 met rosbief en een gekookt eitje +peper & zout
2 met achterham, plakjes komkommer en peper

Snack
Rijstwafel Chocola Snack-A-Jack

Heb vaak honger voor ik ga koken, als ik deze niet in huis heb ga ik chocola eten, want daar heb ik altijd teveel va in huis

Avondeten
250 gram Magere Shoarma Reepjes
200 gram AH Excellent Aziatische wokgroente babymaïs-taugé
Halve portie Udon Noodles
2 Theelepels Teriyaki Woksaus Konimex

Normaal eet ik op maandag nogmaals van de soep, ik heb op maandag geen zin in koken, maar nu was alle soep op. Dus dan iets makkelijks uit de wok. Naast dat ik fan van IKEA ben geldt dat ook voor de AH :)

Van mijn standaard ontbijt weet ik overigens wel de EKV/KCAL, net zoals van de lunch. Die heb ik ooit toen ik nog telde in de fatsecret app gezet.

Ontbijt: 40/75,5/12 E/K/V - 500 kcal
Lunch: 69/64/27 E/K/V - 700 kcal

Als ik niet dieet eet ik meer havermout, een broodje meer, meer chocola, meer speciaalbier en likeurtjes (43, kahlua, amarula, etc.), chips bij de film in het weekend.

Met mijn 1m75 moet ik echt onder de 1800 kcal eten om af te vallen.
 
Laatst bewerkt:
Damn, 73kg nog maar??? Jij gaat er helemaal voor bij de bodyweight challenges haha.
 
Alles om een challenge te winnen ;)

Denk dat mijn sweetspot 75 is, maar als ik eronder cut kan ik weer wat langer "bulken".
 
De laatste paar weken op tijd naar bed. Tussen 10 en 11 ipv. tussen half 12 en half 1. Ik ben vaak moe, omdat ik slecht slaap, veel wakker door de nacht, maar aangezien ik daar weinig aan kan doen maar eens eerder naar bed proberen. Werkt redelijk, maar vannacht was weer drama. Lag er net voor 11 uur in, sliep snel in, maar werd wakker doordat de kat heel hard om aandacht miauwde vanuit de woonkamer. Ik slaap op de eerste verdieping, maar bengalen kunnen echt schreeuwen. Negeren dat ik naar het toilet moest, omdraaien en weer slapen. Weer de kat, ik was vergeten de stok onder de deurklink te zetten, dus hij had de deur open en stond al voor de slaapkamer. Ik er uit om hem weer naar beneden te bonjouren en gelijk maar naar het toilet. Daarna niet meer goed de slaap kunnen vatten. Kon mijn draai niet vinden, lag teveel te denken en hoorde alle geluidjes van buiten. Paar uur zo doorgegaan waar ik elke keer 15 minuten sliep, wakker werd, weer omdraaide tot de wekker ging. Was eerst in zombiemode, maar nu wel goed wakker.
 
Dinsdag @ Home - A2

Single Arm Kettlebell Clean + Squat (Reset op de vloer na elke combo)
4x12x20

Single Arm Kettlebell Deadlift (Touch & Go)
4x12x32

Hip Thrusters
3x25xSmall Band

Jackknife (Sideways op Bench)
3x20xBW

Plank
3x60sxBW

Een beetje aan het opvoeren zolang de arm nog niet wil hou ik dit als schema A en de andere als B. De Kettlebell Clean & Squat is 4 sets ipv. 3 geworden, net zoals bij B vorige keer. Zo ook de Kettlebell Deadlift. De band bij Hip Thrusters nu een oranje ipv. geel. Als de arm nog lang duurt gaat de Kettlebell naar 24kg. Ben wel klaar met alleen links iets vasthouden ondertussen. Misschien verzin ik nog wel een oefening erbij om wat af te wisselen. Sissy Squat heb ik niets voor thuis, Leg Extension, misschien zonder de armen te gebruiken, lichter en hogere reps ofzo...
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan je hier inspiratie uit opdoen.
 
Ja ik heb een Fortius SSB. Dat gevaarte weegt 28,5kg en is zo onhandelbaar dat ik hem niet met 1 arm in mijn rack krijg :o
 
En de DL verderop in het filmpje?
 
Default Ontbijt en Default Lunch.

Daarnaast nog 's middag ivm. een jarige collega een snack. Stukje dadel whatever met cocos etc. Erg lekker vast veel kcal, was klein stukje. Pre workout nog een half stukje leftover AH Rocky Road, een banaan en een nespresso machiato met 100ml halfvolle melk.

Avondeten

200 gram Argentijns Kipfilet (MuscleMeat)
200 gram Italiaanse Roerbakgroente (AH)
60 gram Bulgur en Quinoa - kant en klaar (AH)
10 gram Sweet Chili Woksaus (Konimex)
Peper & Zout

E/K/V: 52,27/27,62/4,9 - KCAL: 389

Kipfilet door de foodprocessor gedraaid zodat het kipgehakt werd. De kip was over van de soep, lag nog in de koelkast en die bluger & quinoa van een maaltijd vorige week. Restjes opgemaakt.

 
En de DL verderop in het filmpje?

Rug is ook nog steeds bitchy. Kettlebell Deadlift met 32kg is mijn deadlift ding momenteel, heb helaas geen KB van 40, wel van 48, maar dat is weer zo'n grote stap. En die ligt in de schuur, niet op zolder.
 
Donderdag @ Home - B2

Touwtje Springen / Warmup
3x50

Seated Leg Extension
3x12x20
1x25x20 - lekker

Lying Leg Curl
3x12x15
1x25x15 - killing

Hyperextension
3x20xBW

Jackknife (Sideways op Bench)
3x20xBW

Hollow Body Hold
4x35sxBW

Goeie conditie, was helemaal op na touwtje springen, maar leek me wel leuk alternatief op de explosiviteit van de kettlebell clean en squat, aangezien ik die wou inruilen voor leg extension.Leg extension mag zwaarder volgende keer. Curl met die 25 reps was ff doorbikkelen en dan de hypers erna voel je ook in de hammies.

Voedsel ook on point vandaag. Standaard ontbijt en lunch. Als middag snack 2 stukjes Spakenburgs hart. Daarna bij een afscheidsborrel 5 bittergarnituur hapjes: bitterballen, oude kaas stengels en vlammetjes. Thuis pre-workout een espresso macchiato met een marsepeinen paaseitje. Post workout 200 gram chinese roerbakgroenten, 60 gram zilvervliesrijst met basmati (50/50), 200 gram muscle meat kant-en-klare kipstukjes lemon curry. EKV/KCAL geen idee.


Wat ik overigens espresso macchiato noem is iets anders, dat is officieel een espresso met een tikje melk met schuim. Dit is meer cappuccino zonder schuim.


Gisteren als avondeten 500 gram spinazie met een gekookt eitje, 125 gram verse vlaamse frites uit de airfryer met Remia friteslijn (briljant, mayonaise met aspartaam!), 90 gram zalm gebakken in rijstolie en 2,5 visstick gebakken in kokosolie, uiteraard ook met friteslijn. Ik appte mijn vriendin wat ze wou eten en het antwoord was zalm en vissticks, briljante suggestie al zeg ik het zelf.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag @ Home - A3

Single Arm Kettlebell Clean + Squat (Reset op de vloer na elke combo)
4x12x24 / +4kg

Single Arm Kettlebell Deadlift (Touch & Go)
4x12x32 / Moet zwaarder, volgende keer bands ofzo erbij...

Hip Thrusters
3x25xSmall Band / Ook zwaarder next time

Jackknife (Sideways op Bench)
3x22xBW / +2 per set

Plank
3x60sxBW

Eerst snel de stad in naar de WE Fashion. Had een donkerblauwe trenchcoat via internet besteld. M was toch te groot en online was S op. Snel geruild voor trainen thuis. Onder het trainen kwam moeders en zusje al langs voor een kopje koffie. Snel door getraind, weinig pauze en dingen wat zwaarder, ging lekker.
 
Back
Naar boven