- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdag @ Home
Squat
6x4x115
Pullover with Parallel Bar
3x20x19,5
Pullup (Neutral grip)
5x5xBW
Knieën kraken en schrapen zo hard dat ik echt het idee heb dat er iets mis is. Maar ik ben er niet door gezakt, dus het kan blijkbaar![]()
Das warm! Doe je geen normale deadlifts meer btw?Zaterdag @ Home
Strict Press
1x5x51
2x4x51 +1 Push Press
2x3x51 +2 Push Press
Sumo Deadlift
3x12x82,5 + Band Medium (Rood) + Band Extra-Small (Geel)
Rear Feet Elevated Split Squat
3x12x32
Lat Pulldown (Parallel Grip)
3x12x65
Low Cable Fly
3x20x(2xBand Extra-Small (Geel))
30 graden op zolder, gimme a break.
Innige deelneming alvast.Zondag @ Home
Bench Press
5x12x52,5
Lat Pulldown (Parallel Grip)
5x12x65
Donderdag had ik een verlate verjaardag BBQ met bezoek die al in het begin van de middag kwam. Geen training. Vrijdag overleed mijn schoonvader en zaterdag zat ik de begrafenis te regelen. Geen training. Mijn ouder hadden gelukkig de kleine opgevangen en zelfs te logeren. Dus na 2 zware dagen konden we even uitslapen. Daarna wou ik toch even trainen, ook een goede uitlaatklep. De rug die behoorlijk irriteert rust gegeven en uit de donderdag training bench gepakt en dan uit zaterdag de lat pulldown. Wou niet teveel doen in 32 graden op zolder. Wel 5 sets ipv 3 als ik maar 2 oefeningen doe.
Het is meer onder de knie als ik volledig beneden ben. Maar het zal ook wel gewoon druk zijn. Trekt meestal wel weg na squats. Traplopen direct erna voel ik het wel. Maar zal ook wel gewoon zijn dat ik wat minder soepel begin te worden. We gaan gewoon lekker verder.techniek zier er dikke prima uit, wat voor pijn heb je in je knieen?
kraken is eigenlijk bijna altijd harmless.
Tussen de sets blijft het zweet gewoon lopen. Barbel werd ook instant ranzig van de kledderklauwen.Squats zien er wel goed uit! Sterk dat je dit hebt volgehouden in 33,34 graden!