MuscleMeat

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

ik hoop op 340+

toenet woog ik maar 93.xx
dus bij een bw van 94 hoop ik op 190 - 115 - 235 of zo dat zou mooi zijn

mike jij gaat gewoon 120+ benchen

Ik heb er echt zin in mensen!

Bam!

Worden er ook nog foto's gemaakt?

Ik wens iedereen alvast veel succes!
Ik ben benieuwd naar de uitslagen:)

Denk het wel. Vorige keer wel in ieder geval.

De mensen van de bond zijn over het algemeen druk met begeleiden, dus voor zekerheid qua foto's/film zul je zelf effe camera's mee moeten nemen, denk ik.

Succes allemaal morgen :thumbup:

Ik ga lekker squatten en wat voorzichtig deadliften en benchen.

SQ 230-250-260 / BE 140-150-160 of de w-up verloopt dusdanig dat ik alles 10 verhoog / DL 260-280-300

het gaat tussen jou en destrey denk ik.

Don't care. Ik zou er toch de hele dag zijn om te coachen en zo kan ik trainen. Daarbij ga ik volgend jaar wel een pl wedstrijdje pakken dus is goed voor de ervaring.

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

O ja, volgens mij zijn Destrey en meneer Wilks wat minder goede vriendjes....

Haha Gijs doe je echt mee joh, dan komt er sowieso niemand in de buurt maar dat maakt niet uit.

succes allemaal morgen :thumbs:

Denk dat ik even een siesta ga houden straks. komen wat films op die ik wil zien dus blijf dan tot laat op. En om dan met slaap gebrek op te staan... :P

ja das echt slim!

Niks zo goed als een goede testofilm om gemotiveerd te zijn. Welke films komen er

Niks zo goed als een goede testofilm om gemotiveerd te zijn. Welke films komen er

die 2 met Vin Diesel. Pitch Black en Chronicles of Riddick. Begint 20:00 en rond 00:30 is het afgelopen. 6:30 op staan. 7:30 in de auto.

En het is maar een beginners kennis makings wedstrijd om te kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat en of je het wat vindt. Daar ga je toch niet 100% serieus op voorbereiden zoals je een echte wedstrijd zou doen?

Laatst bewerkt:
Vin Diesel is een baas!

Terug
Naar boven