MuscleMeat

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

Haha ik maak maar een grapje :D

ik ben ook niet serious maarre maakt niet wat voor troep er wat gemaakt lees de kleine lettertjes in de mail met ze allen snel opruimen:D, maar aangezien jorg en joost niet meedoen hebben ze die mail ook niet ontvangen.

en ben je er een beetje klaar voor 270 plus he

Ja ik hoop het, ik heb er zin in. Heb er vertrouwen in dat die lukt!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wens iedereen alvast heel veel suc6 op de beginnerswedstrijd! :)

Vergeet niet dat het erom gaat om ervaring op te doen...luister goed naar de aanwijzingen van de scheidsrechters en wees niet bang om een foutje te maken.

Ik vond de vorige beginnerswedstrijd (mei 2010) een geweldige ervaring, het was heel leuk om zovele enthousiaste lifters te zien.
Ik had dan ook heel graag aanwezig willen zijn, om persoonlijk kennis te maken met diverse forumleden en ook andere lifters, maar ik ben helaas verhinderd. Mijn oudste zoon word zondag 14 jaar en we vieren dan ook zijn verjaardag.
Ik hoop dat jullie dit als voldoende excuus ervaren waarom ik er deze keer niet bij ben. Er zullen nog wel andere gelegenheden komen waar we elkaar ontmoeten (wellicht op het powerliftplankier tijdens een bankdrukwedstrijd?) en hoop dat velen van jullie de smaak te pakken krijgen en de stap naar de powerlift/bankdrukcompetitie zullen zetten!

Een heel fijne dag toegewenst! :)

Alvast gefeliciteerd Rene. ;)

Van mij part wel haha. Lijkt me toch wel een geldige reden en het scheelt je een stukje reizen in belachelijk slechte weersomstandigheden ook nog. :)

Het reizen had me niets uitgemaakt, dat had ik er graag voor over gehad.
Daarnaast ligt Papendal vrij centraal in Nederland en is het voor de meesten wat afstand betreft redelijk te doen.
Het weer hebben we niet in de hand, ik hoop dat de "weersgoden" eenieder die zondag op weg is goed gezind zullen zijn ;)

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Volgens mij ben je gewoon bang voor Chocoteddy! :D

Sorry, voor mijn onnozelheid maar ik kan je effies niet helemaal volgen :o

Chocoteddy is Destrey, de man die raw 180 bencht op de beginnerswedstrijd!
(als die zich aan de voorgeschreven regels houdt)

Chocoteddy is Destrey, de man die raw 180 bencht op de beginnerswedstrijd!
(als die zich aan de voorgeschreven regels houdt)

Aha, O.K!
180kg is een sterk staaltje, maar daarmee heeft hij echter geen primeur! Dat staaltje liet Anton de Wit (Unlez) (winnaar van de vorige beginnerswedstrijd) ook alreeds zien! :p

Ik ben gelukkig niet zo heel snel bang, en heb eigenlijk maar één serieuze tegenstander, en dat ben ikzelf ;)
Daarnaast vind ik het prima als er wat meer concurrentie erbij komt...dat werkt alleen maar motiverend!

Hoe dan ook...ik hoop dat Chocoteddy 180+ zal drukken, tis hem van harte gegund! :)

Haha ik loop maar te dollen hoor, maar hij is wel sterk (hoewel Unclez bijna 2x zo licht is ;))

Haha ik loop maar te dollen hoor, maar hij is wel sterk (hoewel Unclez bijna 2x zo licht is ;))

Aha...tis dus een serieuze "conculega" ;).
Conculega is overigens een samenvoeging van "concurrent en collega".
Zoals ik alreeds zei beschouw ik andere sporters niet echt als concurrenten. En dat zeg ik niet omdat ik zo geweldig ben, integendeel, maar ik ga met een bepaalde doestelling naar een wedstrijd en als ik daarin slaag ben ik tevreden. Als ik daarin niet slaag, moet ik de oorzaak bij mezelf zoeken, vandaar dat ik mezelf ook als grootste tegenstander beschouw.

Laatst bewerkt:
Waar staat wat de resulaten van alle deelnemers waren de vorige wedstrijd? Ik ben wel benieuwd hoe hoog het niveau is op zo een beginnerswedstrijd...

ok nice, zitten zelfs al wat toppertjes bij zie ik

Denk dat het gemiddelde niveau dit keer wel hoger ligt. Zitten aardig wat gasten bij die 500-600 regio zullen zitten. 2 uitschieters richting de 700. Als ik kijk naar wat de vorige als eind gewichten bij o.a. squat gebruikt werd zal het dit maal bij velen eerder en start gewicht zijn.

Alleen jammer van het gebruik van Wilks. Dat is om meiden te kunnen vergelijken met mannen :P Enige wat telt is hoeveel gewicht je verplaatst ongeacht je bodyweight. Maar that's just me.

Laatst bewerkt:

Bedankt kerel! Ik vind het wel interessant om te weten.

Alleen jammer van het gebruik van Wilks. Dat is om meiden te kunnen vergelijken met mannen :P Enige wat telt is hoeveel gewicht je verplaatst ongeacht je bodyweight. Maar that's just me.

Deze discussie is al vaker gevoerd op dbb. Zelf ben ik een voorstander van wilks. Maar ik kan me voorstellen dat iemand met een hoog bw niet zo dol is op wilks.

Terug
Naar boven