MuscleMeat

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

Ben benieuwd naar de filmpjes! Zeer geslaagde eerste ervaring met PL wedstrijd. Organisatie bedankt!

neander ? frank ? of groningen 21 jaar en 82 kg is wel heel toevallig ?

Ik was wel onder de indruk van het niveau van jullie allemaal. Sterke shit!

Jorg was 275 :D

jaa i am srry (A) sterk man!

De mooie uitslagen staan op mijn site.

De mooie uitslagen staan op mijn site.

Eens even bekeken.
Alleen gijs, destrey en chreiz hebben meer gesquat dan mij :P

Verder blijf ik het vreemd vinden dat er 6 man boven me staan ondanks dat ze een lager totaal hebben. Vanwege die Wilks heeft het voor mij geen zin wedstrijden te doen tot ik minimaal een 700kg totaal in een wedstrijd kan neer zetten. Dus dat wordt flink trainen komende jaren.

Laatst bewerkt:
haha ik sta gelijk in de top 10 semi official ranking lijst seizoen 2010-2011. Prachtig toch.

Eens even bekeken.
Alleen gijs, destrey en chreiz hebben meer gesquat dan mij :P

Verder blijf ik het vreemd vinden dat er 6 man boven me staan ondanks dat ze een lager totaal hebben. Vanwege die Wilks heeft het voor mij geen zin wedstrijden te doen tot ik minimaal een 700kg totaal in een wedstrijd kan neer zetten. Dus dat wordt flink trainen komende jaren.

of misschien wat afvallen?

haha ik sta gelijk in de top 10 semi official ranking lijst seizoen 2010-2011. Prachtig toch.

Sta daar niet verbaasd van te kijken Gijs. Zat vorige week te kijken wat er meestal in de 125+ catagorie gedaan wordt op een wedstrijd. Alleen Wimwam scoort daar hoog. De rest ligt verrassend laag. Als je een tijdje traint kun je behoorlijk respectabele resultaten neerzetten op wedstrijden. Dacht echt dat je niet mee zou tellen onder de 800 in de 125+... daar zit op wimwam na bijna niemand aan in die klasse.

@frenk
cutten is quiters :D
Ik let op wat ik eet, maar ga niet bewust bezig zijn met afvallen.

Laatst bewerkt:
Damn wat een wedstrijd gister! Heb echt genoten. Wel wat fails van mij maar toch nog 1ste plek gepakt, ben toch echt wel trots hoor. :D

Mannen en andere 2 dames ook goed gedaan, respect!

Ik ga hier ook echt wel mee verder, mij zullen jullie nog vaker gaan zien hehe.. i'll be back bitches. :cool:

:P

Haha er zijn er maar 6 met een hogere deadlift in 2010/2011

Terug
Naar boven