MuscleMeat

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

haha ouwe chub

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

sterke bank trouwens whuahahahaha

liever alles op een wedstrijd geven dan als een mietje zoals jij achter een scherm verbergen met e-stats :)

hoho de uitslag:
[Link niet meer beschikbaar]

wilks op 354,2 waarmee ik als 4e ben geëindigd van 17 deelnemers, dat had ik eigenlijk niet verwacht. :roflol:

Deadlift niet laten vallen had de eerste plaats voor mij betekent..... Hoe bedoel je jezelf ownen...!!!! :mad:

Je had niks te vermelden over mijn nogal lelijke techniek bij de Deadlift. :trollfacex:

Ik heb niet naar alle lifts zitten kijken. En met voor aanzicht kun je de techniek ook niet echt goed beoordelen. Daarnaast was ik op den duur ook te vermoeid om iets te zeggen en doen ehhe :cool:

Enig "commentaar" dat ik leverde was toen ik toevallig G-men zag bellypressen. Hij kreeg later hetzelfde van de scheids te horen. En bij Jaytuh gaf ik het advies niet zichzelf te overschatten en de eerste squat beurt te zwaar te beginnen alleen omdat het opwarmen zo lekker ging. NK bondscoach zei hetzelfde toen hij ons overhoorde.

Laatst bewerkt:
Ja was ook echt raar, ik deed 150 kilo zonder kneewraps met gemak tijdens opwarmen en met die dingen ging het allemaal voor geen meter. Volgende keer ga ik echt veel langer van tevoren die dingen gebruiken.

kniewraps is wennen. ik deed het ook voor de eerste x daar (bij de vorige wedstrijd. 1e was misbeurt omdat ik veel harder omhoog kwam dan ik dacht en meteen uitstapte. 3e beurt wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen van harte gefeliciteerd met de resultaten die jullie hebben neergezet op deze wedstrijd! :thumbs:
Liefst 20 deelnemers (waaronder 3 dames) waren van de partij en daarmee is ook deze beginnerswedstrijd een succes te noemen. Iedereen die heeft meegedaan was een winnaar...er waren geen verliezers...want door mee te doen heb je al jezelf overwonnen!

Ik hoop dat velen van jullie de smaak te pakken hebben gekregen en we jullie terug zullen mogen zien in de PL/BD competitie.
Iedereen suc6 verder met zijn of haar verdere doelstellingen! :)

Wat foto's van de prijsuitreiking

Licht gewichten mannen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zwaar gewichten mannen

Dames

Slechte kwaliteit zie ik nu, al dat stof van de magnesium doet de foto's niet goed hehe.

Allemaal nogmaals gefeliciteerd!

hehe je moest ook nie met je magnesium handen aan die camera zitten :p

damn wie is die buffe gast met zwart shirt en blauwe trainingsbroek

haha het is net of nr 1 en 2 boos zijn op elkaar bij de eerste foto

Dat is toch ook zo of had je niet liever op de 1ste plek gestaan? :p

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

hehe je moest ook nie met je magnesium handen aan die camera zitten :p

Ik zei het nog maar ben eigenwijs he. :p Stond je trouwens wel leuk dat camera tasje lol :rolleyes:

Terug
Naar boven