Fitness Seller

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

het heet niet voor niets ''beginners wedstrijd''

Zojuist de knoop doorgehakt en me ook ingeschreven. :)

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist de knoop doorgehakt en me ook ingeschreven. :)

:thumbs: Doet me goed om dit te lezen! :)

Ik denk dat Pjotr een dezer dagen (als hij weer geacclamatiseerd en van een eventuele jetlag genezen is ;)) een update zal geven over het aantal deelnemers.

Zijn het zoveel inschrijvingen dan?

Als er één stier over de dam is....

...dan volgen er vele koeien?
...is de dam gebroken?

Wat is zo ongeveer het gewicht bij een beginners wedstrijd waarmee je jezelf niet meer ten schande maakt?

Wat is zo ongeveer het gewicht bij een beginners wedstrijd waarmee je jezelf niet meer ten schande maakt?

hoezo zou je jezelf ten schande maken met bepaalde gewichten? je doet een beginnerswedstrijd mee om er van te leren imo

al ergens een deelnemerslijst te zien toevallig? ben wel benieuwd

je maakt jezelf niet ten schande, gewoon meedoen. natuurlijk is het leuk maar ze zien liever dat je plezier hebt in het liften dan dat je enorme gewichten tilt.

Hehehe wordt een mooie meet zo!

inderdaad!

gewoon meedoen ikwacht op je mailtje

komt er ook een deelnemerslijst hier ??

• Topic Starter Topic Starter

Er worden op wedstrijden overigens geen minimumgewichten gehanteerd.
Wat we willen zien is dat het je moeite kost en dat je dus inspanning moet verrichten. De gewichten doen er niet aan toe. Dat is belangrijker voor als je serieuze wedstrijden gaat doen en dan nog is in eerste instantie techniek belangrijker dan kilo's. :)

Idd, het gaat om de mindset, niet om het gewicht.

Het is overigens een van de grootste misvattingen in de krachtsportwereld:
Het feit dat beginners niet geaccepteerd zouden worden door de sterksten/grootsten in de sport. Als je maar alles geeft wat je hebt en bereid bent om adviezen op te volgen, dan zul je geaccepteerd, gerespecteerd en bovendien ook geholpen worden.

Dus aan mensen als girovaki, gewoon meedoen als het je leuk lijkt.

Is het een probleem als ik wat later bij het wegen aanwezig ben? Als ik de eerste trein vanuit Groningen neem kan ik namelijk pas rond 10u aanwezig zijn op Papendal...

Is het een probleem als ik wat later bij het wegen aanwezig ben? Als ik de eerste trein vanuit Groningen neem kan ik namelijk pas rond 10u aanwezig zijn op Papendal...

Misschien zijn er mensen die vanuit Groningen of omgeving rijden? Moet je even een post plaatsen hier, iets wat duidelijker is...

Ik kom zelf uit Noord-holland.. Mochten er mensen nog geen vervoer hebben, kunnen ze met mij meerijden.

later aanwezig kan de weegin is tot 10:30 dus wanneer je weegt, maakt niet uit. Op dit moment hebik 16 officieele inschrijvingen waarvan 2 vrouwen.
De mensen die nu op de fenc zitten hak de knoop door en doe mee.
mail me effe.

gr Pjotr

De inschrijving sluit op 10 December.

Laatst bewerkt:
Ik heb me ook aangemeld!

Terug
Naar boven