AndroidHealthClinic

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

• Topic Starter Topic Starter
wat ik doe om af te vallen is gewoon de eiwitten verhogen en de snoep en troep uit mijn dieet verbannen behalve 1 keer in de week eten wat ik wil hmmmmmmmssssss:D

Ik doe dat ook behalve dan dat ik één keer per dag eet wat ik wil ;)

Ik doe het liefst 6x/dag eten wat ik wil! :D

Ik doe het liefst 6x/dag eten wat ik wil! :D

Dat is dan weer de overtreffende trap...klinkt overigens goed! ;)

Pff...ben echt blij dat ik als superzwaargewicht in de 125+ niet op mijn gewicht hoef te letten (aangezien er in de 125+ naar boven toe geen limiet is gesteld). Alhoewel als ik eerlijk mag zijn, zou het absoluut geen kwaad kunnen om mijn gewicht eens serieus in de gaten te gaan houden...loopt weer de spuigaten uit :o,

You animal!:D

Trouwens, dat heb ik jaren lang gedaan en toen woog ik plotseling 155 kg en dacht ik... HOWUS das niet best!

Dat weeg ik momenteel ook :o
Maar het is dus niet zo dat ik iedere dag eet wat ik wil...en Hummer zal dat ook niet doen...we hebben een gemeenschappelijk probleem dat de kilo's er makkelijker aankomen dan dat ze ervan afgaan, toch Hummer? ;)

Ik ben 3 weken aan het "lijnen" en er is een kilo af! :thumb:

Maar het is dus niet zo dat ik iedere dag eet wat ik wil...en Hummer zal dat ook niet doen...we hebben een gemeenschappelijk probleem dat de kilo's er makkelijker aankomen dan dat ze ervan afgaan, toch Hummer? ;)

Same here Huggybear! Als ik naar een vette hap kijk dan kom ik al aan. Maar dat wist ik ook, dus eigenlijk ben ik toen bewust een vetz*k geworden.... Willens en wetens noem ik dat maar. Was wel een mooie tijd do:D

ik dacht dat jullie tweetjes dat engelse dieet volgde the seafood dieet.

je see food and you eat it :):).:D

enne nu niet meteen mij in mekaar rossen ik heb nog een Wk he :D

You animal!:D

Trouwens, dat heb ik jaren lang gedaan en toen woog ik plotseling 155 kg en dacht ik... HOWUS das niet best!

Ik heb één keer 152 zien staan, maar ben inmiddels nog maar 146.
Maar het schijnt nu dat onze weegschaal een kilo of 3 teveel aangeeft! :D

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Jij bent veels te sterk om in mekaar te rossen... ;)

Ik heb één keer 152 zien staan, maar ben inmiddels nog maar 146.
Maar het schijnt nu dat onze weegschaal een kilo of 3 teveel aangeeft! :D

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

ik heb zelf ook aanleg om aan te komen dus moet het gewoon ind egaten houden, want ik hou echt wel van een balletje en goude rakker

Seafooddieet? :roflol: Hoe kom je er toch op...

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Wellicht dat we hem met zijn tweetjes nog wel net de baas zijn, Hummer...we gaan gewoon op hem zitten kan ie eens laten zien hoe sterk hij echt is ;)
Als hij de voorkeur geeft aan een eerlijk gevecht, laat ik jou overigens graag de voorrang...voor mensen met een totaal van bijna 900kg kun je namelijk maar beter respect hebben ;)

ik hoef gelukkig ook niet op te letten dat ik buiten m'n gewichtsklasse val :D

haha dat seefood dieet vind ik wel een goeie XD

Heb een mail gestuurd om Destrey in te schrijven, maar nog geen reply, moet ik iets ontvangen?

Pjotr is op het wk in zuid-afrika nu. Jongen doe zelf ook gewoon mee!

why not
niet geschoten is altijd mis

idd, ik ga er ook voornamelijk heen voor techniektips en om te kijken of het hele PL gedoe me bevalt... de weights die ik ga verzetten worden ook aardig p*ssy

Oh ja was vergeten! ik ga niet mee doen matie, kan nauwelijks goed trainen door stage en shizzle, maar ik kom wel kijken, dus doe je best!

Het is een beginners wedstrijd je kan er veel ervaring opdoen kwa techniek enzo dus als ik jou was zou ik gewoon meedoen. Je kan er een hoop leren.

Terug
Naar boven