MuscleMeat

Weinig energie naar meer energie

Het geneuzel wie er ergens over gelijk heeft of niet, helpt TS weinig
En een diagnose helpt ook al niet. Je kunt beter uitgaan van het individu
En dan blijkt dat we allemaal hetzelfde willen, de een wil het gewoon meer dan de ander.
Hell heeft ook er ook heel veel van nodig. Ik geef haar niks, totdat ze het gewenste gedrag laat zien hiero.

Bedoel je dat dit een gek percentage is specifiek binnen de psychiatrie of in het algemeen?
Comorbiditeit binnen de psychiatrie komt veel voor. Eerlijk is eerlijk. Maar kijk dan naar de samenhang. Het is bv. niet gek dat een depressief persoon angstig wordt. Depressie (vast geraken / niet verwerken van gevoelens in relatie tot verlies / niet uitkomen van verwachtingen / ideaal) zorgt voor verminderde zin(geving) / minder activiteit. Terugtrekken uit contact. Doe dat lang genoeg en je raakt angstig omdat je aan niks meer blootstelt.

Maar als we een cluster van gedragingen zoals ADHD zien. Met advies er mee te moeten leren leven en eventueel amfetamine slikken (wat uiteraard de aandacht bevorderd lol) lijkt mij dit symptoombestrijding. Dan kijk je liever naar de andere diagnose die meer werkbaar is. En die is er dus bijna altijd.

Vaak gaat het samen met angst, trauma, persoonlijkheidsproblematiek etc. De aanmelding waarin staat: complex trauma en adhd. Tja. Waar gaat de aandacht heen. Rarara. Waar denkt iemand toch aan.

Of persoonlijkheidsstoornis. Graag verdere diagnostiek naar ADHD. En dan iemand die graag pillen wilt. Ja dikke doei.

Eerst maar eens aan de slag met de samenhang in je mens zijn. Wat brengt u hier?

En we doen er natuurlijk flink aan mee als maatschappij. Je krijgt spontaan adhd van alles wat moet en aanstaat. Let op mijn woorden: de generatie die nu komt.

En wat ik zeg is leuk voer voor debat. Maar zo vind ik depressie dus ook geen hersenziekte. Zo sla je alles lam. De pil lost niet alles op. Het dempt. En natuurlijk heb je gevallen waarin dat het beste is. Maar laten we a.u.b. eerst eens goed nadenken, wegen, verbinden en integreren.

• Topic Starter Topic Starter
Ok, dus stellen dat zij wel carbs nodig heeft is een beetje absurd, maar zeggen dat dit niet zo is niet?

Leuk dat de wetenschap zegt dat carbs niet nodig zijn, de wetenschap zegt ook dat een heel groot deel van de bevolking dat niet volhoudt.

En op welke carbs gaat zij slecht? Brood? Pasta? Rijst? Zoete aardappelen? Fruit? Er is meer dan dit en ik geloof gewoon in balans. En imo is dat waar het bij haar fout gaat, balans in haar leven, zichzelf te hoge eisen opleggen en te hoge verwachtingen hebben.

Ik heb meerdere mensen begeleid die keto deden en zich fucked up voelde en geen cabrs wilde eten. Nadat ze toch overstag gingen en beperkt carbs gingen toevoegen voelden zij zich binnen een paar dagen een stuk beter, zowel mentaal als lichamelijk. Je moet aardig sterk in je schoenen staan wil je keto goed doen en kunnen volhouden.

Maar ieder mag zijn of haar mening hebben en ik denk dat de discussie goed is en we op deze manier kunnen leren van elkaar. Maar daarbij komt wel kijken dat bepaalde dingen voor de een heel goed werkt maar voor de ander niet.
Ben al weer aan de carbs hoor. Mn lichaam wordt heel zwak en te veel zuivel krijg ik puisten van.

Ik zou zeggen stop met je adhd medicatie om te kijken wat dat doet. Hoor van vrienden met adhd en collegas met adhd dat ze zich vaak veel beter voelden mentaal zonder medicatie.

Ik zou zeggen stop met je adhd medicatie om te kijken wat dat doet. Hoor van vrienden met adhd en collegas met adhd dat ze zich vaak veel beter voelden mentaal zonder medicatie.

Hopelijk bedoel je; bespreek met de arts om te kijken of ze de dosis moet verlagen of gelijk ermee kan stoppen..?

Ik zou niet naar hem luisteren, er zijn leukere manieren om jezelf te vergiftigen. McDonalds is echt de grootst mogelijke rotzooi die je qua eten in je lijf kunt stoppen (behalve de broodjes kip die AK er eet) <-- da's sarcasme voor als je dat niet kan lezen.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet naar hem luisteren, er zijn leukere manieren om jezelf te vergiftigen. McDonalds is echt de grootst mogelijke rotzooi die je qua eten in je lijf kunt stoppen (behalve de broodjes kip die AK er eet) <-- da's sarcasme voor als je dat niet kan lezen.

Video doet het niet

Vreemd.

Paul Saladino MD

McDonald's Secret Ingredients You Never Knew About​

Paul Saladino :roflol: Lekker zonder shirt een drukke winkel in om bepaalde voedingsgroepen te demoniseren! Je mag alleen vlees en organen vreten van die wappie, want daarin zit alles wat je nodig hebt! Behalve voor Paul want hij bleek na een doktersbezoek een gebrek aan een hele lijst essentieel stoffen te hebben. Maar vooral niet vergeten: Van broccoli word je dik, aldus Paul!

Paul is een charlatan die koste wat kost vermeden moet worden!

• Like
Waarderingen: BB_

Heee ik probeerde te peilen of ze mac lekker vind om vervolgens in haar dm te sliden voor een date.

Nu is ze te bang om mac te gaan eten en verpest je het plan!

Paul Saladino :roflol: Lekker zonder shirt een drukke winkel in om bepaalde voedingsgroepen te demoniseren! Je mag alleen vlees en organen vreten van die wappie, want daarin zit alles wat je nodig hebt! Behalve voor Paul want hij bleek na een doktersbezoek een gebrek aan een hele lijst essentieel stoffen te hebben. Maar vooral niet vergeten: Van broccoli word je dik, aldus Paul!

Paul is een charlatan die koste wat kost vermeden moet worden!
hahaha als Foemple Halsema hezelfde had gezegd had je t wel een goed filmpje gevonden :dunno:

Mac is rotzooi, dat is het punt. Eets smakelijk.

Fitbrunette, ik adviseer je lekker eten zelf te maken met verse ingredienten. Zat goede vorbeelden in het maaltijd topic.

• Like
Waarderingen: BB_
Heee ik probeerde te peilen of ze mac lekker vind om vervolgens in haar dm te sliden voor een date.

Nu is ze te bang om mac te gaan eten en verpest je het plan!
Kan ik het goedmaken door je op de mac te trakteren?

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven