MuscleMeat

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013 (1 bezoeker)

Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Ik 2013 besteden aan massa bouwen men bovenlijf optrekken met men poten, en meer lijnen op de beentjes
 
Nog maar 50 weekjes mensen :P
 
Weet niet of ik de Flex 2013 draai, heb fysio nodig:(

---------- Post toegevoegd Thu 27 Dec 2012 om 19:27 ----------

afwachten heb last van rechterkant hamstring onder rug en rechter bil ( spier )
zit allemaal vast
 
Zit eraan te twijfelen of ik mee ga doen op D-klasse, aangezien ik vanaf januari dit jaar begin met echt serieus voeding etc, trainen doe ik al goed. Het word of 2013 of 2014.
 
Vandaag weer eens fatsoenlijk benen trainen op schema staan : squats/legpresses/legextensions + Lying leg curls/Lunges + Calves seated en in de Legpress
 
Vandaag weer eens fatsoenlijk benen trainen op schema staan : squats/legpresses/legextensions + Lying leg curls/Lunges + Calves seated en in de Legpress

Hoezo post je je been schema in dit topic? :p
 
Hoezo post je je been schema in dit topic? :p

Omdat mensen bitchen over mijn benen en omdat ik nu bezig ben met fysio en toch alles eraan doe om me te verbeteren heb volgers:D
 
Denk dat ik me ga richting op 2014. Ben dan 20, telt dat nog als Junior? Dit jaar nog even revalideren 9 maandjes lang.
 
Denk dat ik me ga richting op 2014. Ben dan 20, telt dat nog als Junior? Dit jaar nog even revalideren 9 maandjes lang.

Tot in het jaar dat je 23 bent geworden kun je nog als junior mee doen;)
 
Ik zit er over te denken om ook mee te doen. Ik bouw nu snel massa op en het gaat lekker. Alleen kan ik nog nergens informatie vinden over bijvoorbeeld de challenge of het aanmelden bij de bond aangezien dit dan mijn eerste wedstrijd zou worden. Wie kan mij helpen.
 
Ik zit er over te denken om ook mee te doen. Ik bouw nu snel massa op en het gaat lekker. Alleen kan ik nog nergens informatie vinden over bijvoorbeeld de challenge of het aanmelden bij de bond aangezien dit dan mijn eerste wedstrijd zou worden. Wie kan mij helpen.

De challenge zit zover ik weet al vol voor dit jaar;)
Info over het aanmelden en dergelijke stond eerst op de website van de flexcup 2012 (die er nu uit ligt). Ik denk dat zo gauw de website van de flexcup 2013 online is deze info er ook weer op komt.
 
Back
Naar boven