AndroidHealthClinic

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013

Peiling Peiling Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?

• Totaal stemmers
    208
Hoeveel trainingsjaren hebben jullie er op zitten voordat jullie begonnen/beginnen aan je eerste wedstrijd? What does it takes om mee te doen? En waar kan ik meer informatie vinden over deelname, klassenindeling etc?

Hoeveel trainingsjaren hebben jullie er op zitten voordat jullie begonnen/beginnen aan je eerste wedstrijd? What does it takes om mee te doen? En waar kan ik meer informatie vinden over deelname, klassenindeling etc?

Ik ben begonnen met 17 jaar met "fitnessen" (lees: aankloten zonder eetschema of supplementen) ben pas sinds een jaar bezig met serieus bodybuilden (eetschema, trainingsschema en supplementen) en met de flexcup zit ik dus op twee serieuze trainingsjaren.

Ik denk dat er niet perse een minimum is van trainingsjaren, het is toch vooral genetisch hoe je eruit ziet naar een jaar serieus trainen. Dat is dus voor eigen bepaling. Ik zou altijd een trainer daarin vragen of je advies te geven of het al verstandig is om mee te doen. De D klasse is dan een heel mooi instap niveau.

Als het goed is komt er ergens volgend jaar een site van de flexcup 2013 online en daar zal dan wel informatie staan. Tot die tijd kun je ook op de site van de NFBB/IFBB terecht (ifbbnederland.nl), daar staat informatie over klassen op.

dan eet je weining ja:D

zit meestal tussen de 500-600 in de maand

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 08:27 ----------

Ja zeker, alleen weet nog niet waarneer.

Eerst maar eens kijken hoe ik eruit zie bij 6% ;)

Wat zijn je stats nu dan? foto?

Ik had er precies 13 trainingsmaanden op zitten toen ik mee deed. Wat does it takes om mee te doen? Een jaar lang flink trainen en eten, snackdagen beperken tot het weekend, en de laatste 10 weken even door bikkelen omdat het dieet iedere week een beetje zwaarder wordt. That's it. Ik weet niet hoe je er uit ziet maar de D-klasse is voor de absolute beginner, mensen die nog nooit een wedstrijd hebben gedaan. Dus als jij per vandaag de Flex Cup als serieus doel stelt voor 2013 kun je makkelijk mee doen.

Zoek een coach, zet de knop om en "just do it". Informatie over de wedstrijd: [Link niet meer beschikbaar] in 2013 zal het niet veel anders zijn.

Sommige doen er wat langer over , denk ik het algemeen 4 jaar goed trainen / eten kom je er wel

Begin binnenkort toch een log met foto's, dus kan je dan wel oordelen. en waar de fk vind ik een trainer ?

Deed ik vroeger ook altijd. Het is een prima bron van eiwitten.
Alleen heb ik nu altijd honger dus gebruik ik liever zo min mogelijk whey :).

dan eet je weining ja:D

zit meestal tussen de 500-600 in de maand

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 08:27 ----------

Ja zeker, alleen weet nog niet waarneer.

Eerst maar eens kijken hoe ik eruit zie bij 6% ;)

Fok wat eet jij allemaal? ik zit op de helft

Ik overweeg mee te doen! Maar eerst eens kijken hoe mijn eerste wedstrijd in april gaat aflopen.. Heb afgelopen keer van de super sfeer kunnen proeven als toeschouwer, mag hopen dat dat ik op de Limburgse ook zo is!!

De kiloslager (bij ons in iedergeval) is echt een stuk goedkoper dan in de supermarkt :)

geen updates? :-p LoL

innnnnn

Dit jaar doe ik mee met de Flex Challenge samen met een maatje.

Zijn er nog meer challengers op het forum?

Dit jaar doe ik mee met de Flex Challenge samen met een maatje.

Zijn er nog meer challengers op het forum?

had me wel opgegeven maar ook weer afgezegd.
woon in Drenthe en moet dan elke x 8uur reizen + meer dan 60 euro dokken aan reiskosten.
dat gaat niet lukken als student!:(

Terug
Naar boven