MuscleMeat

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013

Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?


  • Totaal stemmers
    208

Bezoekers in dit topic

Ah okej en moet je je ook aanmelden bij de bond of hoe zit dit hier kan ik namelijk zeer weinig informatie over vinden.
 
Ja, je moet je zeker aanmelden bij de NFBB ;)
 
Wat info voor de facebook loze onder ons

Flex Cup 2013 14-15 december 2013 Koningshof Veldhoven

Hier alvast wat info. We zijn bezig met een superwebsite voor de wedstrijd, maar het duurt nog minstens een week of zes voor deze echt de lucht in kan. Via die site kun je straks inschrijven, kaarten kopen en betalen, hotel boeken, een stand bespreken etc.

We zijn bezig met de invulling van het extra programma op het tweede podium. Er komen ongeveer 40 stands in Kerstsfeer. Zaterdag vindt de prejudging plaats en zondag de finales.

De entreekosten worden:
Zaterdag 15 euro
Zondag 20 euro
Weekend 30 euro
 
2 dagen wedstrijd? Wtf

Ja ik vraag me af wat hier de voordelen van zijn. Ik begrijp dat 1 dag te lang duurt maar dat is niet erg want theoretische kunnen er nu het dubbele aan atleten meedoen en heb je 2 hele lange saaie dagen is voor niemand leuk. Dus ik wacht nog even af wat nu eigenlijk echt de bedoeling is. En zeker voor mensen die komen kijken die zullen dus 2x moeten komen of een hotel pakken coaches en atleten moeten dan ook maar een hotel pakken ? Word zo wel niet alleen de grootste wedstrijd om te doen maar ook de duurste ;)
 
Voor iemand die niks gebruik is het bijna niet te doen om 2 dagen in shape te zijn. Al zullen de meeste na zaterdag weer naar huis kunnen als alleen top 5 ofzo naar de finale gaat.
 
Ja dat zou wel fraai boek je een hotel blijk je de finale niet te hoeven doen. Lekker motiverend haha
 
Ben benieuwd hoe dat geregeld gaat worden want 2 dagen wedstrijd vind ik 3x niks imo.....
 
Ik ben ook heel benieuwd hoe dat gaat lopen. Vond het al niks dat ik drie keer het podium op moest en drie keer opnieuw moest opwarmen (pre-judging, mandatory poses en pose down). Daarnaast is het voor de bezoekers echt een enorm lange zit. 80% van het publiek heeft niets met bodybuilding en heeft het na een uurtje wel gezien. Om ze twee dagen op een stoel te zetten is gewoon gelijk aan marteling haha.
 
Ik ben ook heel benieuwd hoe dat gaat lopen. Vond het al niks dat ik drie keer het podium op moest en drie keer opnieuw moest opwarmen (pre-judging, mandatory poses en pose down). Daarnaast is het voor de bezoekers echt een enorm lange zit. 80% van het publiek heeft niets met bodybuilding en heeft het na een uurtje wel gezien. Om ze twee dagen op een stoel te zetten is gewoon gelijk aan marteling haha.

Klopt helemaal. Familie en vrienden gaan mee maar zitten er alleen om mij te zien, voor de rest niks. 2 dagen hun ermee opzadelen is idd een marteling
 
Wat is de Facebook pagina trouwens want die vind ik niet?
 
Wat is de Facebook pagina trouwens want die vind ik niet?
Harry de jonge volgens mij.
Mij benieuwen hoe ze het in gedachte hebben zon 2 daagse show.
Zelf doe ik dit jaar niet mee,ben ook b-atleet nu en ga jaartje bouwen.
Heb wel 3 maatjes die zoiezo mee doen vanuit onze gym.
 
Wellicht dat dit mijn eerste wedstrijd wordt.
Mag hopen dat ze het 2 dagen idee niet doorzetten, snap niet waarom ze dat nodig achten.
 
And the overall title goes tooo Rob. hehehe

Nee maar ff serieus als jij meedoet word iedereen die metje op podium staat weggeblazen. No offence mbt concurrentie, maar aan je foto's te zien word dat een ''inkoppertje''
 
Je weet niet eens wie er mee doen lol.
 
Je weet idd niet wie er mee doen en op foto's is het natuurlijk altijd moeilijk om iemand fysiek echt goed te zien, maar als ik Rob was zou ik op een andere wedstrijd mikken. De flexcup is voor de absolute beginners en ookal heb je geen wedstrijd ervaring: met zo'n fysiek val je gewoon niet onder 'beginners'. Sterker nog: er bestaat een kans dat je niet mee mag doen. Dan heb je 10 tot 12 weken gedieet om vervolgens te horen dat je te goed bent. Ik stond ernaast toen het één van de forum members overkwam... dat is echt heel (HEEL) erg ****ed up! Mocht je toch besluiten mee te doen, laat je fysiek dan eerst even bekijken door Harry of Rene om een teleurstelling te voorkomen.
 
Klopt dat die belgische man echt ****t up spreek hem regelmatig en hij vond dat echt klote. Hele voorbereiding maar doorgetrokken en een week later in de B meegedaan terwijl hij liever gewoon een eerst een C wedstrijd zou doen. Ik zou gaan voor een normale C wedstrijd als ik Rob was grote kans dat je die makkelijk wint plus overal meteen dus naamsbekendheid krijgt. Volgende B wedstrijd waar iedereen op je zal letten juist omdat je dan natuurlijk aanstormend talent bent. Kom je op de flex cup en je mag niet meedoen dan gaat dit alles dus aan je neus voorbij en krijg je de stempel B atleet
 
Je weet idd niet wie er mee doen en op foto's is het natuurlijk altijd moeilijk om iemand fysiek echt goed te zien, maar als ik Rob was zou ik op een andere wedstrijd mikken. De flexcup is voor de absolute beginners en ookal heb je geen wedstrijd ervaring: met zo'n fysiek val je gewoon niet onder 'beginners'. Sterker nog: er bestaat een kans dat je niet mee mag doen. Dan heb je 10 tot 12 weken gedieet om vervolgens te horen dat je te goed bent. Ik stond ernaast toen het één van de forum members overkwam... dat is echt heel (HEEL) erg ****ed up! Mocht je toch besluiten mee te doen, laat je fysiek dan eerst even bekijken door Harry of Rene om een teleurstelling te voorkomen.

Sorry maar dit klopt niet! Het D niveau is voor absolute beginners en daarom ook in het leven geroepen. Verder moet iedereen in de C beginnen als het je eerste wedstrijd betreft. De overallwinnaar van 2011 trainde ook al 15 jaar. Het verhaal van de Belgische jongen klopt, maar dit is een uitzondering, beslist door 1 persoon, papa Mike.
Juist de Flex cup is voor Rob mooi, omdat het juist een veel zwaardere wedstrijd in de C is als alle andere wedstrijden bij elkaar, waar je met geluk met 4 man op het podium staat.
 
@Rob gewoon meedoen met de flexcup. Het is een mooie wedstrijd + je kan gelijk een naam maken.
Je hebt nog nooit wedstrijden gedraaid dus ben je een c atleet. Als ze je tegoed vinden en je mag niet mee doen slaat nergens op en is volgens mij ook tegen de regels.
 
@Rob gewoon meedoen met de flexcup. Het is een mooie wedstrijd + je kan gelijk een naam maken.
Je hebt nog nooit wedstrijden gedraaid dus ben je een c atleet. Als ze je tegoed vinden en je mag niet mee doen slaat nergens op en is volgens mij ook tegen de regels.

Is niet tegen de regels. Het is de wedstrijd van Harry en Rene de ifbb word ingehuurd om als jury te functioneren voor de rest bepalen Harry en Rene. Niet vergeten officiël bestaat de D klasse ook niet ;)
 
Back
Naar boven