Falconfdfd
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat boeren die af en toe een biertje tappen in zo'n zompig kot. Toch?
Dan zou ik me toch maar wat beter laten informeren en niet van die ongegronde uitspraken doen.
Als je Beleids&Organisatiewetenschappen bedoelt: daar hoor ik alleen maar van dat het behoorlijk saai is. Al ligt dat uiteraard ook aan je interessen en verwachtingen.

Het juist een zeer interessante en uitdagende studie, met een behoorlijk zwaar master jaar. maar het ligt idd aan je interesses, maar dat is bij iedere studie zoIk doe HAVO op een prive school in enschede. 2 in 1 jaar. Hierna misschien VWO doen in 1 jaar of ik begin een HBO opleiding, zit zelf al tijdje in mijn hoofd om opleiding forensisch onderzoek te gaan doen.
maar zo gaat het er in werkelijkheid niet aan toe 
heb je zeker te veel CSI gekekenmaar zo gaat het er in werkelijkheid niet aan toe
![]()
Bachelor in Accountancy-Fiscaliteit ... just like Ronnie Coleman

Ronnie Dean Coleman came into this world on May 13, 1964, in Monroe, Louisiana. He grew up in nearby Bastrop, raised by single mother Jessie Benton along with a younger brother and two younger sisters. Always big for his age, Ronnie tried various sports but excelled at football. His high school coaches and teammates remember him as the hardest-working kid on the squad, the only one who hit the weight room all summer long to get bigger and stronger for the gridiron in the fall. Ronnie was also a hard worker when it came to helping out his family, always holding down one or two jobs after school and on weekends to do what he could to ease his mother’s financial burdens. After high school he played football for Grambling State University, but was also quite serious about his studies. He graduated Cum Laude with a degree in Accounting. A stable career as a CPA was his plan at the time. Had his plan come to fruition, chances are we would never have heard of Ronnie Coleman in the bodybuilding world.

Afgelopen schooljaar afgestudeerd als Industrieel Product Ontwerper (HTS) en heb een extra P als Human Technoloog (HTS).
Tegen de verveling verdiep ik me nu in voeding en dietetiek (HBO, zelfstudie) en voor mijn werk hoop ik nog een studie onderwijskunde te doen.